در پی یورش گسترده نظامیان صهیونیست رخ داد؛

شهادت۷ فلسطینی در جنین/ سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی+فیلم

شهادت۷ فلسطینی در جنین/ سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی+فیلم

منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم در حال حاضر مشغول عملیات نظامی در اردوگاه جنین هستند.

همچنین گردان جنین نیز اعلام کرد که مبارزان این گروه وارد درگیری مسلحانه شدیدی با صهیونیست‌ها در جنین شده‌اند.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که صهیونیست‌ها یک خانه در اطراف اردوگاه جنین را محاصره کرده‌اند.

در این حمله نظامیان صهیونیست که با پشتیبانی یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، شماری از فلسطینیان مجروح شدند.

اردوگاه جنین به میدان جنگ تبدیل شده است.

منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز از تبادل آتش میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مسلح فلسطینی در جنین خبر داد.

بر همین اساس وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که ۳ فلسطینی به شدت زخمی و به بیمارستان دولتی جنین منتقل شدند.

برخی منابع نیز از یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و محاصره منزل یک فلسطینی خبر دادند و هلال احمر فلسطین نیز از درخواست کمک از داخل اردوگاه جنین خبر داد.

این در حالی است که منابع خبری اعلام کردند که گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس، پهپاد رژیم صهیونیسیتی را در جنین سرنگون کرده است.

شهادت ۴ فلسطینی در جنین/ سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی+فیلم

همچنین کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی سرنگونی پهپاد ارتش این رژیم در اردوگاه جنین را تأیید کرد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که در درگیری‌های اردوگاه جنین، نظامیان رژیم صهیونیستی را مستقیماً هدف قرار داده و شماری را مجروح کرده است.

همچنین خبرنگار شبکه المیادین در کرانه باختری اعلام کرد که نظامیان صهیونیست از نابلس فرار کردند، منابع محلی نیز از تلفات در میان نظامیان صهیونیست در جریان درگیری با مبارزان مقاومت خبر دادند و اعلام کردند که درگیری‌ها در خیابان‌های اردوگاه جنین ادامه دارد.

خبرنگار المیادین در اراضی اشغالی فلسطین نیز اعلام کرد که ده‌ها پهپاد انتحاری نظامیان رژیم صهیونیستی در آسمان کرانه باختری در حال پرواز است.

گردان های قسام از ادامه درگیری مبارزان این گردان با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای ویژه این رژیم در اردوگاه جنین خبر داد و تاکید کرد که شماری از نظامیان صهیونیست در جریان یورش به این اردوگاه زخمی شدند.

گردان های قدس اعلام کرد که مبارزان این گردان ها توانسته اند دومین کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.

بالگردی های آپاچی رژیم صهیونیستی نیز در آسمان جنین در حال پرواز هستند.

رسانه های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی مقاومت در نوار غزه به حملات امروز به جنین و نابلس، به حالت آماده باش کامل درآمده است.

منابع فلسطینی نیز اعلام کردند که تا این لحظه سرنوشت مبارزان فلسطینی که در منزل بمباران شده در اردوگاه جنین پناه گرفته بودند، مشخص نیست.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که یکی از فعالان جنبش جهاد اسلامی در منزل محاصره شده در اردوگاه جنین ترور شده است، نظامیان صهیونیست با موشک این خانه را هدف قرار دادند.

کد خبر 5727950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha