۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

سهم ارگان‌ها در تحقق شعار سال تعریف شود

سهم ارگان‌ها در تحقق شعار سال تعریف شود

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت هم افزایی همه نهادها برای تحقق حداکثری مهار تورم و رشد تولید، گفت: باید سهم نهادها در تحقق شعار سال تعریف شود.

به گزارش خبرنگار مهر غلامرضا منتظری بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: ظرفیت‌های بالقوه حوزه اقتصادی و بهره مندی از نیروهای توانمند فرصت مغتنمی برای استان گلستان است تا در مقوله تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم پیش قراول و پیشگام باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: همگرایی بین اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان می‌تواند شتاب بخش تحقق شعار سال در استان گلستان باشد و باید سهم همه نهادها در تحقق شعار سال تبیین شود.

وی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر افزایش سرمایه گذاری، تکلیف همه مسئولان اجرایی را دو چندان کرده است؛ باید بستر لازم برای حضور و مشارکت بیش از پیش به بخش خصوصی را فراهم کنیم.

منتظری افزود: حمایت واقعی از سرمایه گذاران، کاهش زمان صدور مجوز و همچنین واگذاری مجوزهای بی نام به سرمایه‌گذاران متقاضی از جمله مواردی است که می‌تواند به عملیاتی شدت شعار سال در استان گلستان سرعت دهد.

کد خبر 5741595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha