۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

دما در خوزستان کاهش می یابد

دما در خوزستان کاهش می یابد

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش دمای هوا در خوزستان از روز شنبه خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تأثیر سامانه بارشی را از فردا تا اواخر روز شنبه در خوزستان نشان می‌دهد که سبب وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط تا شدید و تندباد لحظه‌ای به‌ویژه در مناطق شمالی، شمال شرقی و مناطق مرتفع استان خواهد شد در بقیه مناطق استان بارش به‌صورت نقطه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی خبر داد: اما با توجه به ماهیت فصل بهار و ضرایب بالای ناپایداری احتمال شدت گرفتن بارش‌ها در این مناطق وجود دارد.

سبزه زاری با عنوان اینکه از روز جمعه تا روز دوشنبه وزش بادها در خوزستان به‌صورت متوسط تا شدید پیش بینی می‌شود، افزود: همچنین از روز شنبه کاهش محسوس دما در استان به میزان ۵ تا ۶ درجه مورد انتظاراست.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۲۹.۹ و ایذه با ۸.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت حداکثر دمای اهواز به ۲۸.۷ و حداقل به ۱۳.۹ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5743303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بامشاد علی موری US ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      2 0
      سلام محمد سبزه زاری مدیر گل هواشناسی استان خوزستان سرد تر می شود فصل بهاری سال جدید ۱۴۰۲ پر از شاد در کنار خانواده ات خوب باشید آقای محمد سبزه زاری هواشناسی خوزستان شهر اهواز منبع آب خیلی بارون برج جدید از طرف آقای محمد سبزه زاری دوست دارم ۱۴۰۲/۱/۱۱ روز چهارشنبه بارون بزنه