۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۸

عضو مجلس خبرگان رهبری:

جهان اسلام پشتیبان فلسطینی‌ها در نبرد با رژیم اشغالگر قدس است

جهان اسلام پشتیبان فلسطینی‌ها در نبرد با رژیم اشغالگر قدس است

قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مجاهدان خط اول در نبرد با رژیم اشغالگر قدس بدانند همه جهان اسلام و آزادگان دنیا پشتیبان آنان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن اراکی شامگاه چهارشنبه در همایش بین المللی شباب المقاومه در قم اظهار داشت: مقاومت راهی است که جز پیروزی نتیجه دیگری نخواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت دارای عناصر اصلی است که آمادگی برای ایثار بر اساس آنچه در قرآن بیان شده از جمله مهمترین آنان است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم بین مؤمنین و خدا، میثاق اطاعت و نصرت بسته شدن افزود: نتیجه جبهه مقاومت نصرت و فتح غریب است و هر کجا پیروزی به تأخیر می‌افتد بدان معنا است که کارمان را به درستی انجام ندادیم.

آیت الله اراکی افزود: هر گاه برای خدا ایستادگی کردیم و در میدان جهاد حضور داشتیم و از ایثار دریغ نکردیم در این صورت پیروزی تحقق یافته است.

استاد حوزه علمیه گفت: اگر انسان به پیمان اطاعت خداوند وفادار باشد خوف و حزن از دل او بیرون می‌رود و جبهه مقاومت از آنچه در راه خدا می‌دهد نگران نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: شهادت فلسطینی‌ها از دست دادن سرمایه نیست، بلکه بر سرمایه افزودن است و مهمترین نوع انفاق در راه خدا، جان است چرا که بهترین دارایی انسان است و شهدای ما در تمامی کشورهای اسلامی بهترین‌های ما هستند.

وی با بیان اینکه اولین خاصیت راه مقاومت ایثار است و نباید از این ایثار احساس حزن داشت افزود: تعداد فراوان لشکر و امکانات دشمن احساس خوف در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند و امروز جبهه مقاومت باید بر کمیت و کیفیت خود بیفزاید.

آیت الله اراکی گفت: مجاهدان خط اول در نبرد با رژیم اشغالگر قدس بدانند همه جهان اسلام و آزادگان دنیا پشتیبان آنان هستند و نصرت و پیروزی از آنان است و خداوند این پیروزی را نصیب آنان می‌کند.

جهان اسلام پشتیبان فلسطینی‌ها در نبرد با رژیم اشغالگر قدس است

قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت؛ مجاهدان خط اول در نبرد با رژیم اشغالگر قدس بدانند همه جهان اسلام و آزادگان دنیا پشتیبان آنان هستند.

کد خبر 5777180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha