۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۴۹

رئیس شورای شهر گرگان:

تصمیمات ترافیکی چاره‌ساز مشکلات تردد در شهر گرگان نبوده است

تصمیمات ترافیکی چاره‌ساز مشکلات تردد در شهر گرگان نبوده است

گرگان- رئیس شورای شهر گرگان با اشاره به افزایش روزافزون تعداد خودروها و سختی های ناشی از تردد پرشمار وسایل نقلیه در شهر، گفت: تصمیمات ترافیکی چاره‌ساز مشکلات تردد در شهر گرگان نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر گرزین شامگاه شنبه در صد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهارکرد: طی سالیان اخیر تصمیمات جزیره‌ای و پراکنده‌ای در خصوص ساماندهی وضعیت ترافیک شهر گرگان گرفته شده اما هیچیک از این تصمیمات ثمربخش نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: انتظار داریم با هم افزایی کارشناسان متخصص حوزه پلیس راهور، گره‌های ترافیکی گرگان شناسایی و برای آنها چاره‌اندیشی عاجل شود.

وی گفت: برخی خیابان‌ها و معابر گرگان به صورت مستمر با معضل ترافیک شدید روبرو هستند که این امر نارضایتی مردم را در پی داشته است.

گرزین گفت: تردد موتورسیکلت‌های زباله گرد به یکی از معضلات ناتمام شهر گرگان تبدیل شده که برای پایان دادن به این چالش و بزرگ نیازمند همکاری بیشتری نیروی انتظامی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان همچنین بیان کرد: رویکردهای متعددی برای ساماندهی دست فروشان و بارفروشان خودرویی در گرگان اتخاذ شده که در برخی موارد با توفیقاتی موقت همراه بوده است که برای حل نهایی آن باید عزم فرا دستگاهی شکل بگیرد.

کد خبر 5779262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha