هراس رژیم صهیونیستی از انتقام مقاومت

هراس رژیم صهیونیستی از انتقام مقاومت

رژیم صهیونیستی پس از ترور پهپادی سه تن از مبارزان فلسطینی در جنین، سطح آمادگی خود را برای مقابله با عملیات انتقامی احتمالی مقاومت در کرانه باختری، تا بالاترین سطح بالا برده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی صهیونیستی کان اذعان کرد که ارتش و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، در نتیجه ترور سه مبارز فلسطینی در جنین به وسیله پهپاد، سطح آمادگی خود را جهت مقابله با عملیات انتقامی احتمالی مقاومت در کرانه باختری تا بالاترین سطح افزایش داده است.

ایتای بلومنتال، تحلیلگر نظامی در گفتگو با این شبکه صهیونیستی در خصوص جزئیات ترور این ۳ مبارز فلسطینی اعلام کرد که، این ترور روز چهارشنبه گذشته به وسیله یک پهپاد هجومی از نوع زیک انجام شده و خودروی سه مبارز فلسطینی، حین تیراندازی به سوی گذرگاه جلمه در شمال جنین، با شلیک یک موشک از این پهپاد هدف قرار داده شده است.

این تحلیلگر نظامی در ادامه سخنان خود افزود: سپس، نظامیان ارتش، خود را به محل حمله رساندند و پیکرها و اسلحه‌ها را ضبط و مصادره کردند.

وی اعلام کرد که پس از موفقیت مقاومت در مقابله با نظامیان صهیونیست در یورش به جنین و همچنین عملیات تیراندازی در شهرک صهیونیستی عیلی، کابینه رژیم صهیونیستی مشغول بررسی تغییر در نحوه برخورد دستگاه‌های امنیتی با مبارزان مقاومت است.

بلومنتال با اشاره به فاصله ۱۷ ساله آخرین عملیات هوایی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، گفت: ارتش در سایه پیچیدگی‌های یورش به اردوگاه جنین نسبت به اجرای عملیات هوایی تصمیم گرفت؛ اما دستگاه‌های امنیتی از توضیح در خصوص ماهیت عملیات‌های پیش‌رو سر باز می‌زنند.

وی با مطرح کردن پرسش‌هایی، اجرای ترور پهپادی اخیر را مبنی بر این دو احتمال دانست که یا نحوه برخورد رژیم صهیونیستی با مقاومت در کرانه باختری تغییر کرده است و یا این‌که صهیونیست‌ها می‌خواسته‌اند از طریق این عملیات، به نیروهای مقاومت اعلام کنند که گزینه استفاده از تمامی ادوات نظامی در دسترس ارتش رژیم صهیونیستی، روی میز است.

کد خبر 5819788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha