با تداوم عملیات‌های مقاومتی؛

رژیم صهیونیستی نیروهای خود در کرانه باختری را افزایش داد

رژیم صهیونیستی نیروهای خود در کرانه باختری را افزایش داد

با افزایش تعداد عملیات‌های مقاومتی از سوی مبارزان فلسطین در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد تعداد نظامیان خود در کرانه باختری را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، عصر امروز یک‌شنبه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو گردان دیگر از نیروهای خود را به کرانه باختری اشغالی اعزام خواهد کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در خصوص وضعیت امنیتی در کرانه باختری، ارتش تصمیم گرفت که دو گردان دیگر را به نیروهای خود در کرانه باختری اضافه کند.

وی در اعترافی صریح، دلیل این اقدام ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی را افزایش تعداد عملیات‌های مقاومتی از سوی مبارزان مقاومت در کرانه باختری عنوان کرده است.

همچنین شبکه تلویزیونی صهیونیستی کان نیز در گزارشی اعلام کرد که افزایش عملیات‌های مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری باعث کاهش توان ارتش رژیم صهیونیستی در دیگر مناطق فلسطین اشغالی شده است.

گفتنی است با افزایش عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، آمار کشته‌ها و زخمی‌های صهیونیست به شدت افزایش یافته و شهرک‌نشینان به شدت دچار هراس شده‌اند. تنها طی عملیات مقاومتی هفته گذشته در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی، ۴ شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۴ صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.

کد خبر 5819943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha