۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷

فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند میزبان کاروان عشق؛

اولین گروه حاجیان خراسان جنوبی ۱۶ تیر به وطن باز می گردند

اولین گروه حاجیان خراسان جنوبی ۱۶ تیر به وطن باز می گردند

بیرجند- مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: بازگشت حجاج خراسان جنوبی از ۱۶ تیر آغاز و تا ۱۹ تیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم طهماسبی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین گروه از حجاج استان ساعت ۱۰:۴۵ جمعه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه می‌شوند، گفت: طبق برنامه اعلامی، عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام فشرده‌تر از عملیات رفت خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه در طی این چهار روز فرودگاه بیرجند میزبان ۹ پرواز هواپیمایی ایران ایر خواهد بود، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای انجام به موقع پروازها، امیدواریم در ورود پروازهای حامل حجاج تأخیر چندانی نداشته باشیم.

طهماسبی از آمادگی عوامل فرودگاهی خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات و اخذ تدابیر مناسب برای انجام هرچه بهتر عملیات بازگشت حجاج، هماهنگی لازم با ارگان‌های مستقر در فرودگاه صورت پذیرفته و تلاش می‌شود تا روند تحویل بار و خروج زائران از فرودگاه تسهیل و تسریع شود.

وی بیان کرد: اقدامات مناسبی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات به زائران خانه خدا صورت پذیرفته که از آن جمله می‌توان به آماده سازی تجهیزات ترمینالی، سرویس و آماده‌سازی تسمه نقاله‌ها، تأمین چرخ دستی، افزایش تعداد کارکنان پلیس، گذرنامه، پایگاه امداد، خدمات و باربری اشاره کرد.

گفتنی است؛ تعداد ۲۰۸۱ نفر زائر در بازه ۱۳ الی ۱۶ خرداد از طریق فرودگاه بیرجند به جده اعزام گردیده بودند.

کد خبر 5826235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha