۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴

دبیر ستاد مردمی غدیر همدان خبرداد:

پیش بینی برگزاری۱۸ هزار برنامه در دهه ولایت و امامت در همدان

پیش بینی برگزاری۱۸ هزار برنامه در دهه ولایت و امامت در همدان

همدان- دبیر ستاد مردمی غدیر همدان گفت: با پای کار آمدن هیئت‌ها و گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۸ هزار برنامه در ایام دهه امامت و ولایت تا روز مباهله در سطح استان همدان برگزار شود.

مهدی صلواتیان صبح سه‌شنبه گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم‌زمان با ایام پر فضیلت دهه امامت و ولایت صدها برنامه مختلف در سطح استان همدان در حال برگزاری است.

وی افزود: این برنامه‌ها با همکاری گروه‌های مختلف مردمی، پایگاه‌ها هیئت‌ها، مساجد، خیرین و ارگان‌ها و ادارات و نهادها از روز عید قربان با اهتزاز پرچم سبز علوی در حال برگزاری است و تا عید مباهله ادامه دارد.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود با پای کار آمدن هیئت‌ها و گروه‌ها امسال بیش از ۱۸ هزار برنامه در ایام دهه امامت و ولایت تا روز مباهله در سطح استان همدان داشته باشیم، گفت: ۵ جشن محوری شامل جشن عید قربان، جشن میلاد امام هادی (ع)، جشن‌های عید غدیر در شب عید غدیر، روز عید غدیر، جشن روز مباهله در حال برگزاری است.

صلواتیان خاطرنشان کرد: با حضور مدیران و مسئولان و صدا و سیما از ترانه غدیر در این ایام رونمایی خواهد شد.

وی اشاره به سایر برنامه‌های عید غدیر بیان کرد: بازسازی واقعه غدیر، حرکت خودرویی، موتوری و دوچرخه سواری به صورت کاروان شادی برگزاری جشن‌های غدیریه در محلات، بوستان‌ها و گروه‌های مردمی و نور افشانی از جمله برنامه‌های دهه ولایت و امامت در همدان است.

دبیر ستاد مردمی غدیر همدان عنوان کرد: همچنین اطعام و افطار یکی از مهمترین برنامه‌های غدیر در استان است که سال گذشته حدود ۳۹۶ هزار اطعام‌دهی و توزیع غذا در دهه ولایت و امامت داشتیم که امسال پیش بینی می‌شود با همکاری خیرین، جمع‌آوری نذورات و همکاری هئیت‌ها و گروه‌های جهادی و مردمی این تعداد به بیش از ۴۰۰ هزار برسد.

صلواتیان به برگزاری جشن پیاده روی ۱۸ کیلومتری در سطح استان همدان اشاره کرد و گفت: این جشن علاوه بر شهر همدان در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود که در مسیر برنامه‌های فرهنگی، کودک و نوجوان و نهج‌البلاغه و قرآن مشاوره، سرگرمی و مسابقه و اهدای جوایز، مسابقه خانواده و جوانی جمعیت، پاسخ به شبهات و.. در برنامه پیاده روی پیش بینی شده است.

وی افزود: ۴۰۰ موکب در جشن ۱۶ تیر ماه پیش بینی شده که ۱۳۰ موکب آن در شهر همدان است همچنین برنامه خطبه خوانی غدیر نیز با حضور ۳۰ مبلغ در مساجد همدان برگزار می‌شود.

کد خبر 5826805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha