شهرداری جنین با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی:

خرابی‌ها به حدی است که انگار در «جنین» زلزله آمده است

خرابی‌ها به حدی است که انگار در «جنین» زلزله آمده است

مسئولان شهرداری جنین، ویرانی‌های به وجود آمده در پی حمله رژیم صهیونیستی به این منطقه را به خرابی‌های برجای مانده از یک زلزله تشبیه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، مسئولان شهرداری جنین اعلام کردند که حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین برای دومین روز پیاپی خرابی‌های گسترده‌ای را برجای گذاشته است به طوریکه اشغالگران صهیونیست به صورت تعمدی، زیرساختهای این اردوگاه را هدف قرار داده اند.

بر اساس این گزارش، مسئولان شهرداری جنین تاکید کردند که خرابی‌های به وجود آمده در این اردوگاه توسط ارتش رژیم صهیونیستی شبیه ویرانی‌های برجای مانده از یک زلزله است.

آنها تصریح کردند که نظامیان صهیونیست در رویارویی با نیروهای مقاومت جنین شکست خورده اند و به همین دلیل به کشتار، تخریب و نابودی زیرساختهای این منطقه روی آورده اند. آنها لیست مناطق محل استقرار نیروهای مقاومت را در اختیار ندارند بنابراین دست به تخریب شبکه‌های برق، تانکرها و مخازن آب بر روی سقف خانه‌ها زده اند.

این مسئولان فلسطینی اضافه کردند: ارتش رژیم صهیونیستی مانع رسیدن نیازهای اولیه به ۱۹ هزار فلسطینی در این منطقه که بیماران و افراد سالخورده زیادی در میان آنها حضور دارند، می‌شود. حجم ویرانی‌های برجای مانده از تجاوز ارتش اشغالگر، بسیار بیشتر از آن چیزی است که رسانه‌ها منتشر کرده اند.

از سوی دیگر، «عطاالله حنا» سراسقف مسیحیان ارتدوکس تاکید کرد که تحولات جنین بیانگر میزان وحشی گری رژیم صهیونیستی است و متأسفانه جهانیان در برابر این وحشی گری تنها نظاره گر هستند.

وی اضافه کرد: نتیجه ریخته شدن خون فلسطینی‌ها، نابودی اشغالگران خواهد بود و ما از ساکنان جنین حمایت می‌کنیم. اشغالگران سلاح‌های نابودگر خود را در اردوگاه جنین آزمایش می‌کنند.

تاکنون حملات رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین از بامداد دوشنبه، دست کم ۱۰ شهید و ۱۰۰ زخمی از میان فلسطینی‌ها برجای گذاشته است.

کد خبر 5827025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      0 0
      شما هم شدیدتر مقابله به مثل کنید ،مگر قرار نبود اگر به یک جبهه حمله شد همه پاسخ بدهند ،حزب الله گروههای دیگر که سلاح مناسب وموشک دارند باید شهرکهای صهیونیستها را ویران کنند و زیر ساختهایشان را هدف قرار دهند و همزمان جبهه های جدید باز کنند تا سردر گم شوند وتمرکزشان در جبحه واحد از بین برود،وحشیها