۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵

حجت الاسلام ادیانی:

فراجا یک دستگاه انقلابی، جهادی و پای کار نظام است

فراجا یک دستگاه انقلابی، جهادی و پای کار نظام است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: فراجا یک دستگاه و نهاد انقلابی، جهادی و پای کار نظام است که هدفش کمک به مردم و حفظ ارزش های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار انتظامی مهر حجت الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور در نشستی با خبرنگاران گفت: خبرنگاران افسران جبهه جنگ نرم بوده و در میدان مبارزه با دشمن با قلم خود نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد آن هستیم که در جای جای سازمان‌ها و پلیس‌های تخصصی پرچم اسلام و پرچم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) افراشته شده است.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: در فتنه‌های سال‌های اخیر شاهد آن بودیم که شگفتی‌هایی در فرماندهی انتظامی کل کشور رقم خورده است که در سایر نیروهای مسلح کمپ نظیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در فراجا در حفظ نظام و در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ‌کوششی فروگذار نکرده و پیش از هر دستگاه و سازمانی پای کار بوده و به میدان آمدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: در حادثه کرج دیدید که همکاران ما را چگونه محاصره و شهید کردند اما یک نفر از همکاران ما از مأموریت خود در دفاع از ارزش‌های انقلاب پا پس نکشید.

وی افزود: امروز فراجا یک نیروی مکتبی، انقلابی، جهادی و پای کار نظام است که برای کمک به مردم و برای حفظ ارزش‌های انقلاب از انجام هیچ اقدامی کوتاهی نکرده است.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: از ما می‌پرسند دلیل تان برای چنین مدعایی چیست. ما می‌گوئیم همین شهدای گرانقدری که هر روز در جای جای کشور و در لباس نیروی انتظامی به خون خود می‌غلتند نشان این رشادت و این ادعای ما است.

وی گفت: در انتخابات که یکی از جلوه‌های انقلابی بودن مردم را به رخ می‌کشاند چیزی به اسم مشارکت حداکثری نداریم بلکه مشارکت همکاران ما همگانی و صد در صدی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: در یک نمونه باید بگوییم که همکاران ما در پنج هزار روستا ورود کرده و در مقابله هجمه‌های دشمن ایستاده و برای مردم روستایی جهاد تبیین به راه انداخته و با حضور مبلغان کردم را آگاه کردند.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: از این نمونه‌ها که هر یک مبین انقلابی بودن فراجاست بی شمار وجود دارد. فراجا در بلایای طبیعی دوشادوش سایر دستگاه‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کند.

کد خبر 5857354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha