۲ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۴

دادستان اردبیل:

درگیری و جرائم خشونت‌بار در اردبیل روی نداده است

درگیری و جرائم خشونت‌بار در اردبیل روی نداده است

اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: هیچ درگیری اراذل و اوباش در روزهای اخیر در اردبیل اتفاق نیفتاده است.

جلال آفاقی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیرو انتشار ویدئویی از قدرت‌نمایی و گروگان‌گیری نفراتی توسط اراذل و اوباش در چند روز اخیر، دادستانی اردبیل وقوع جرایم یاد شده در اردبیل را تکذیب می‌کند.

وی با اشاره به تصاویر و ویدئو منتشره در فضای مجازی از پخش زنده قدرت‌نمایی، ضرب و جرح و گروگان‌گیری تعدادی اراذل و اوباش تصریح کرد: اقدام تبلیغ شده در فضای مجازی در اردبیل اتفاق نیفتاده است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی از گروه‌های اراذل و اوباش به دلیل اختلاف قبلی اقدام به گروگان‌گیری سه نفر از گروه دیگر اوباش در بخش آفتاب تهران کرده و با جزئیات منتشره در فضای مجازی، از قدرت‌نمایی خود و ضرب و جرح نفرات، اقدام به پخش زنده در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند.

آفاقی با تاکید بر اینکه اقدامات و جرایم خشن به هیچ عنوان در اردبیل اتفاق نیفتاده است، افزود: اتفاقاً به دلیل اصالت اردبیلی نفرات مد نظر که در بخش آفتاب تهران مرتکب جرم شده‌اند، تدابیر انتظامی و اطلاعاتی لازم صورت گرفته تا اجازه تسری موضوع به اردبیل به واسطه نفرات مرتبط احتمالی در این شهر داده نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ظرف چند روز اخیر هیچ تحرک، درگیری یا قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در شهر اردبیل وجود نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اقدامات دستگاه قضائی، دستگاه‌های امنیتی و مراجع انتظامی و نظامی در قبال جرایم سازمان یافته، اراذل و اوباش و تدابیر و برنامه‌های موجود به مردم اطمینان داد که برخوردهای عبرت‌آموز با هرگونه موارد مخل نظم و امنیت و آرامش و آسایش عمومی انجام خواهد شد.

کد خبر 5892878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha