۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶

فردا در فرهنگسرای خانواده؛

«مجموعه اشارات ناشنوایان» رونمایی می‌شود

«مجموعه اشارات ناشنوایان» رونمایی می‌شود

«مجموعه اشارات ناشنوایان» سه‌شنبه ۴ مهر در فرهنگسرای خانواده رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته جهانی ناشنوایان و روز جهانی زبان اشاره آئین رونمایی و معرفی جلد پنجم کتاب مجموعه اشارات ناشنوایان با همکاری انجمن ملی زبان اشاره ایران فردا سه‌شنبه ۴ مهر در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

ثمینه باغچه‌بان فرزند زنده یاد «جبار باغچه بان» مؤسس اولین کودکستان (باغچه اطفال) و مدرسه ناشنوایان در ایران از جمله مهمانان حاضر در این برنامه حضور دارد.

این برنامه در راستای اهداف فرهنگسرای خانواده در زمینه معرفی کتاب‌های جدید در حوزه‌های مختلف خانواده و مخصوصاً خانواده بزرگ ناشنوایان در بیست و چهارمین نشست گنجینه خانواده با سخنرانی شیوا مقدم رئیس فرهنگسرای خانواده، محسن لوح موسوی رئیس هیئت مدیره انجمن ملی زبان اشاره ایران و مؤلف کتاب، مهدیه مهدویان مدیر عامل انجمن ملی زبان اشاره ایران و مشاور ادبی و ویراستار کتاب، مرتضی پیروزی عضو هیئت مدیره و مؤلف کتاب و حجت الاسلام محمد بهاری مترجم زبان اشاره برگزار می‌شود.

همچنین جمعی از مسئولان سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دانشگاه علوم توانبخشی، بهزیستی، اساتید دانشگاه و … در این برنامه حضور دارند.

روز جهانی زبان اشاره، فرصتی منحصر به‌فرد برای حمایت و حفاظت از هویت زبانی و تنوع فرهنگی همه ناشنوایان و سایر کاربران زبان اشاره است و یکسان سازی زبان اشاره ایرانی در سطح کشور از اهداف این برنامه است.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ مهر از ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق برگزار می‌شود.

کد خبر 5894636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha