۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵

استاندار بوشهر:

تفکر بسیجی و جهادی عامل موفقیت در همه عرصه‌ها است

تفکر بسیجی و جهادی عامل موفقیت در همه عرصه‌ها است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تفکر بسیجی و جهادی عامل موفقیت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر چهارشنبه در جمع کارکنان و رزمندگان ناو تیپ ۲۱۴ تکاوران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای گرانقدر حماسه رزمندگان اسلام در مقابله با کفر جهانی در هشت سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در حالی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده بود دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران انواع ترفند و دسیسه‌ها ایجاد کردند که یکی از آنها جنگ تحمیلی هشت ساله است.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هشت ساله تمام کشورها از رژیم بعث عراق و صدام حمایت و پشتیبانی کردند گفت: در حالی که دو قطب شرق و غرب به سرکردگی شوروی و آمریکا همواره در مقابل هم می‌ایستادند ولی در جنگ هشت ساله، علیه نظام اسلامی ایران، با هم متحد شدند و همه گونه حمایت از جمله تأمین تجهیزات نظامی در همه ابعاد در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: کشورهای شرق و غرب با حمایت‌های بی‌سابقه خود از رژیم بعث عراق و تأمین تجهیزات پیشرفته نظامی می‌خواستند انقلاب اسلامی را نابود کنند ولی در مقابل با مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و تدابیر امام راحل تمامی اهداف و توطئه دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تمام دشمنان شکست خوردند افزود: رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و جهاد پیروز جنگ تحمیلی هشت ساله شدند و حماسه جاویدان خلق کردند.

وی با تجلیل از شهدای گرانقدر و رزمندگان با حمایت ملت بزرگ ایران خاطرنشان کرد: رزمندگان و مردم همیشه صحنه استان بوشهر در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های دریایی، هوایی، زمینی و پدافند در برابر دشمنان ایستادند و حماسه‌های بی‌نظیری ثبت کردند.

استاندار بوشهر با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: گذشت زمان بر ارزش پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان گنجینه می‌افزاید و همانند شهدای گرانقدر دارای ارج و منزلت ویژه‌ای نزد ایزد منان و ملت ایران هستند از ارزش والا برخوردار هستند.

محمدی‌زاده تفکر بسیجی و جهادی را عامل موفقیت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: همانگونه که راه کربلا با شکست دشمنان گشوده شد، رزمندگان جبهه مقاومت هم راه بیت‌المقدس باز خواهند کرد.

وی از رو به زوال رفتن و فروپاشی رژیم صهیونیستی خبر داد و خاطرنشان کرد: اشغالگران قدس در حال نابودی و یهودیان در حال فرار و مهاجرت هستند.

کد خبر 5897158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha