۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱

خطیب جمعه جویم:

محرومیت‌های شهرستان نوپای جویم در سفر رئیس جمهور به فارس دیده شود

محرومیت‌های شهرستان نوپای جویم در سفر رئیس جمهور به فارس دیده شود

جویم - امام جمعه جویم گفت: در دومین دور سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان پهناور فارس، به محرومیت‌های شهرستان نوپای جویم توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل احمدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان جویم از اخوت و وحدت مثال‌زدنی اهالی تشییع وتسنّن این منطقه از جنوب فارس سخن گفت و اظهار کرد: در هفته وحدت سال جاری برادران شیعه و سنّی در کنار یکدیگر اتحاد، برادری و برابری خود را به صورت شایسته به نمایش گذاشتند و بار دیگر پروژه شکست دشمن تفرقه‌انداز را کلید زدند.

وی افزود: دشمنان نظام ما برای سالگرد آشوب‌ها و اغتشاشات پاییز نقشه و برنامه‌های زیادی داشتند که چون توفیقی دست نیامد تلاش می‌کنند تا با نقشه‌های شوم خود از هر برنامه و اتفاق طبیعی سوءاستفاده کنند.

امام جمعه جویم خاطرنشان کرد: مردم هوشیارتر از گذشته فریب توطئه‌های ریز و درشت دشمن را نخواهند خورد.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر ریاست جمهور و هیأت دولت در هفته جاری به استان پهناور فارس نیز گریزی زد و بر لزوم پای کار بودن تمام مسئولان شهرستان جویم در جریان این سفر تاکید و بیان داشت: در این سفر سعی شود تا مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان نوپا و محروم مورد توجه ویژه هیأت دولت قرار گیرد.

وی در خاتمه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، به سبز پوشان مدافع امنیت شهرستان نوپای جویم خداقوت گفت.

کد خبر 5904096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha