تداوم حملات به اهداف غیرنظامی؛

شمار شهدای غزه به ۴۹۳ نفر افزایش یافت/ تخریب چهار مسجد تاکنون

شمار شهدای غزه به ۴۹۳ نفر افزایش یافت/ تخریب چهار مسجد تاکنون

منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای غزه در پی تداوم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شمار شهدای فلسطینی در پی تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از ابتدای نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه ۴۹۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۷۵۱ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی بیش از ۱۰۰ نفر از این شهدا، از کودکان فلسطینی هستند که در این حملات وحشیانه به شهادت رسیده اند.

سلامه معروف رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که بر خلاف ادعاهای دشمن صهیونیستی، جنگنده های اسرائیلی به جای پایگاه‌های مقاومت خانه‌ها و مناطق مسکونی را هدف قرار دادند و طی ساعات اخیر جنایاتی فجیع را در حق ۱۵ خانواده فلسطینی مرتکب شدند.

الجزیره اعلام کرد که از آغاز جنگ تا این لحظه رژیم صهیونیستی ۴ مسجد را در نوار غزه تخریب کرده است.

گفتنی است در روزهای اخیر مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و همچنین تعرضات شدید علیه مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان جهان، اقدام به اجرای یک عملیات نظامی در اطراف غزه کرد که طی آن صدها صهیونیست کشته و زخمی شده اند.

در واکنش به این عملیات رژیم صهیونیستی بار دیگر حملات ددمنشانه خود به اهداف غیر نظامی در غزه را آغاز کرده و تاکنون صدها زن و کودک فلسطینی را به خاک و خون کشیده است.

کد خبر 5906803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha