۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳

در چهارمین روز از عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی»؛

بورل:کاهش تنش میان حماس و اسرائیل وآزادی اسرا باید در اولویت باشد

بورل:کاهش تنش میان حماس و اسرائیل وآزادی اسرا باید در اولویت باشد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز و در چهارمین روز از عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» اعلام کرد: کاهش تنش میان حماس و اسرائیل و آزادی اسرا باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز سه شنبه و در چهارمین روز از عملیات غرورآفرین مقاومت فلسطین (طوفان الاقصی) بدون اشاره به چند دهه تداوم اشغالگری و جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین ادعا کرد: اتحادیه اروپا حمله حماس به اسرائیل را تروریستی و تکان دهنده می‌داند!

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این خصوص ادامه داد: جلوگیری از خشونت، کاهش تنش میان حماس و (رژیم) اسرائیل و آزادی اسرا باید در اولویت قرار گیرد.

«جوزف بورل» در ادامه افزود: از تلاش‌های عربستان سعودی، اردن و دیگران برای دستیابی به راه حل دو دولتی حمایت و بر ادامه حمایت‌های بشردوستانه از فلسطینیان تاکید می‌کنیم.

در چهارمین روز از نبرد طوفان الاقصی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین با بمباران مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. این در حالیست که تحلیلگران صهیونیست نسبت به احتمال طولانی شدن جنگ علیه نوار غزه و وقوع یک جنگ چندجانبه هشدار داده‌اند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) در واکنش به کشتار کودکان و زنان فلسطینی در جریان بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی حملات موشکی جدیدی را به سوی اراضی اشغالی انجام داد.

گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای در این زمینه از حمله موشکی به فرودگاه بن گوریون در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان خبر داد.

کد خبر 5908071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha