۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

فرماندار گناوه:

بکارگیری اتباع بیگانه در نانوایی‌های گناوه ممنوع است

بکارگیری اتباع بیگانه در نانوایی‌های گناوه ممنوع است

بوشهر - فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه به‌کارگیری اتباع بیگانه در نانوایی های شهرستان گناوه به طور مطلق ممنوع است گفت: نظارت بر نانوایی‌ها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری ظهر پنج شنبه در نشست شورای آرد و نان شهرستان گناوه اظهار داشت: فعالیت‌ها و کارهای انجام شده به نحو مناسب به مردم اطلاع رسانی شود و از مردم برای همکاری در اجرای قوانین درخواست شود.

فرماندار گناوه افزود: صاحبان نانوایی‌ها که صاحب امتیاز این واحدها محسوب می‌شوند تنها باید جوابگو موضوعات در حوزه کاری خود باشند، نه کسانی که به عنوان کارگر و یا کسانی که در نانوایی‌ها کار می‌کنند.

وی بیان کرد: نانوا داران و کسانی که در نانوایی‌ها مشغول کار هستند باید رعایت نظم، انضباط، بهداشت، سلامت و انصاف را در دستور کار قرار دهند و نان با مرغوب و کیفیت بالا در اختیار مردم قرار دهند.

وی گفت: بکارگیری اتباع بیگانه در نانوایی‌های شهرستان گناوه به طور مطلق ممنوع است و از بکارگیری این نیروها در نانوایی‌ها جلوگیری شود.

وی گفت: نظارت‌ها بر کار نانوایی‌ها افزایش یابد و به طور دائم و مستمر باید کار نظارت انجام و تذکرها و نکات لازم به این واحدها داده شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: از مردم شهرستان درخواست می‌شود اگر مواردی از دستورالعمل‌ها توسط واحدهای نانوایی رعایت نمی‌شود به مجموعه مسئولان و دست اندر کاران مربوط اطلاع دهند.

وی خاطر نشان کرد: صدور مجوز برای نانوایی‌ها باید با بررسی جمیع جهات باشد و اهلیت این واحدها که برای فعالیت نیاز به مجوز دارند اثبات شود و شرایط لازم را داشته باشند.

وی گفت: گزارش کار مربوط به نانوایی‌هایی که نیاز به مجوز دارند در نشست آینده شورای آرد و نان شهرستان به اطلاع اعضا شورا رسانده شود تا بر اساس این گزارش جمع آوری شده تصمیم گیری شود.

کد خبر 5916186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha