۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹

امیر واحدی اعلام کرد؛

استقرار انواع هواپیماهای بدون سرنشین در پایگاه خور

استقرار انواع هواپیماهای بدون سرنشین در پایگاه خور

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با استقرار انواع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی و عملیاتی، پایگاه خور خراسان جنوبی به یکی از مهمترین پایگاه‌های هواپیماهای بدون سرنشین پهپاد کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبر گزاری مهر، امیر سرتیپ واحدی ضمن بازدید از بخش‌های پروازی، فنی و امور سربازی و دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه ضمن ارزیابی توان عملیاتی پایگاه هوایی شکاری شهید حسینی بیرجند با اشاره به امنیت مثال زدنی آسمان ایران گفت: پایگاه شکاری شهید حسینی یکی از پایگاه‌های مهم کشور است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده به یک پایگاه فعال تبدیل می‌شود.

امیر سرتیپ خلبان واحدی همچنین با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی ارتش در حوزه هواپیماهای بدون سرنیشین گفت: در خراسان جنوبی، پایگاه خور به یکی از مهمترین پایگاه‌های هواپیماهای بدون سرنشین پهپاد کشور تبدیل می‌شود و انواع هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی و عملیاتی در آن مستقر خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن افتتاح مرکز پزشکی این پایگاه با اشاره به اینکه این مرکز درمانی با پیشرفته‌ترین تجهیزات روز تجهیز و تکمیل شده است، گفت: مرکز پزشکی و تخصصی پایگاه شکاری هوایی شهید حسینی بیرجند شامل دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه و اورژانس است و به صورت ۲۴ ساعته به کارکنان پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند خدمات ارائه می‌کند و در تلاشیم تا در آینده مردم روستاها و محلات نزدیک به پایگاه شکاری شهید حسینی، از خدمات این درمانگاه بهره‌مند شوند.

کد خبر 5916979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صادق IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      5 0
      سلام امیر واحدی از تمامی کارکنان نیروی هوایی ارتش تشکر می کنم
      • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
        0 2
        بابت چی تشکر
    • کیهان IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      14 3
      درود بر شما هر جای ایران باشید بهتون افتخار می کنیم به همه دنیا نشان دادیم که ما ایرانی ها کی هستیم و وقتی کشور های اسرائیل و آمریکا و انگلیس اسم ایران را بشنوند از ترس هرجا باشن باید باید فرار کنند.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      4 1
      سلام امیر به فریاد باز نشستگان نیروهای مسلحبرسید تا خوشحال شویم از پایگاه توانمدیهای کشور ۳۲سال خدمت کردم ۸۰درصد دفاعمقدس بامنافقین بود یک سرتیپ دوم ۱۲ میلیون می دهند دوفرزند تحصیل کرده بیکار جانباز ۵۱درصد من چطوری از زحمات شما خوشحال شوم تحویل بگیرید بازنشستگان لشگری را همه‌ را خواهسش می کنم ۰۹۱۵۶
    • رضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      5 1
      دم شما گرم. اون آقایی که نوشته. 12 حقوق میگیره. هنوز کمش هست. اون کارگر بدبخت چطور با 8 تومان زندگی کنه. هنوز خوبه شما خودت میگی.جزء نیروهای مسلح هستین وهزار امکانات رایگان درخدمت شما هست. خداتون رو هرروز شکر کن. به فکر کارگر جماعت باشین. که نان شب نداره.
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      2 1
      خور که درسته به شهرستان طبس در خراسان جنوبی نزدیک تره ولی جزو استان اصفهانه
    • صادق کریمی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      3 0
      درود بر دلاوران جمهوری اسلامی