۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱

ده‌ها کشته و زخمی در تیراندازی مرگبار ایالت «مین» آمریکا

ده‌ها کشته و زخمی در تیراندازی مرگبار ایالت «مین» آمریکا

مقامات آمریکایی کشته و زخمی‌شدن ده‌ها نفر را در تیراندازی مرگباری که در ایالت مین این کشور رخ داد تایید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دست‌کم ۲۲ نفر بر اثر تیراندازی مرگبار در ایالت مین آمریکا کشته شدند و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس اظهارات مقامات محلی، این تیراندازی بامداد پنج‌شنبه در دو موقعیت مختلف در شهر لویستون ایالت مین واقع در شمال ایالات متحده آمریکا به وقوع پیوست.

این تیراندازی مرگبار در یک سالن بازی بولینگ و یک رستوران رخ داده و پلیس آمریکا تاکید کرده که فرد مهاجم هنوز دستگیر نشده است.

پلیس ایالت مین از شهروندان خواسته که در خانه‌هایشان بمانند، درها را ببندند و در صورت مشاهده فرد مظنون با شماره‌های اضطراری تماس بگیرند.

مقام مسئول مدارس دولتی ایالت مین نیز اعلام کرد که مدارس شهر لویستون روز پنج‌شنبه از هراس تیراندازی مجدد تعطیل خواهند بود. این مقام از دانش‌آموزان خواست در منازل خود بمانند یا خود را به مناطق ایمن برسانند.

گفتنی است وقوع تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا به امری عادی مبدل شده و گزارش‌های منتشرشده در آغاز ماه مه از وقوع ۲۰۲ مورد تیراندازی در آمریکا طی ۵ ماه نخست سال میلادی جاری حکایت دارد. به عبارت دیگر هر هفته ۱۰.۶ تیراندازی در نقاط مختلف ایالات متحده رخ می‌دهد و بر اثر این تیراندازی‌ها تعداد زیادی از شهروندان آمریکایی کشته یا زخمی می‌شوند.

کد خبر 5922235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha