۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

دبیر کارگروه گرامیداشت شهید عجمیان آموزش و پرورش البرز:

شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه هستند

شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه هستند

کرج- دبیر کارگروه گرامیداشت شهید عجمیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه و خانواده آنها چشم و چراغ ملت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رؤیا عسگرپور ظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه جهادی وزارت آموزش و پرورش با خانواده شهید گرانقدر روح الله عجمیان با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید مدافع امنیت اظهار کرد: شهدا هموار زنده و هدایتگر جامعه هستند و خدا را شاکریم در هفته‌ای که به مناسبت یاد و خاطره شهدای عزیز دانش آموز به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده، در منزل این شهید بزرگوار حضور یافتیم.

دبیر کارگروه گرامیداشت یاد و خاطره شهید عجمیان آموزش و پرورش استان البرز افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و باید ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، قدردان خانواده آنها باشیم.

شهید عجمیان از جنبه‌های مختلف باید مورد توجه قرار بگیرد

در ادامه محمدرضا عامریان، دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه جهادی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه والای شهیدان و تأثیر استعانت از آنان در انجام امور گفت: به برکت استعانت و توسل به این شهید بزرگوار، ارتقا و نوسازی مدارس در طرح شهید عجمیان رشد چشمگیری داشته است.

وی بر توجه به اخلاقیات و روحیات شهدا تاکید کرد و افزود: شهید والا مقام سید روح الله عجمیان از جنبه‌های مختلف باید مورد توجه قرار بگیرد.

عامریان اظهار کرد: ولایت مداری، عشق به نظام و انقلاب و همچنین عشق به ائمه معصومین در لحظه به لحظه زندگی این شهید گرانقدر می‌درخشد.

کد خبر 5927532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha