۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

نامگذاری یکی‌ از میادین شهر قم به نام «فلسطین»

نامگذاری یکی‌ از میادین شهر قم به نام «فلسطین»

قم- سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از نامگذاری میدانی واقع در بلوار شهید منتظری و در جوار مصلای بزرگ قدس به نام «فلسطین» خبر داد.

روح الله امراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و شهادت شمار زیادی از کودکان و زنان و در این حملات هوایی، اعضای شورای اسلامی شهر قم تصمیم گرفتند در راستای حمایت از عملیات طوفان الاقصی و ثبت جنایات صهیونیست‌ها در تاریخ، میدانی در بلوار شهید منتظری را به نام فلسطین نامگذاری کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: این میدان در جوار مصلای بزرگ قدس واقع است و محل تجمع، آغاز و یا پایان راهپیمایی‌های مهم مردم انقلابی شهر مقدس قم در مناسبت‌های مختلف است.

امراللهی بیان داشت: رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا طی روزهای اخیر جنایات کم سابقه‌ای را علیه مردم بی دفاع غزه روا داشتند که حدود ده هزار نفر را به شهادت رساندند که نامگذاری میدانی به نام فلسطین در قم در حقیقت ابراز همدردی با فلسطینیان و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم همچنین بیان داشت: میدان دیگری در قم نیز به نام غزه نامگذاری خواهد شد که این اقدام در کمیسیون خدمات شهری قم در حال بررسی است.

وی گفت: روز شنبه قبل از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار طی مراسمی میدان در جوار مصلا به نام میدان فلسطین نامگذاری خواهد شد.

کد خبر 5929210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      تجهیزات متروی قم کجاست؟