۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

استاندار تهران:

شهرک‌های صنعتی پردیس ساماندهی می‌شود

شهرک‌های صنعتی پردیس ساماندهی می‌شود

پردیس- استاندار تهران از ساماندهی شهرک‌های صنعتی پردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی پردیس با اشاره به مشکلات شهرک‌های صنعتی این شهرستان اظهار کرد: در بازدیدها مشکلاتی از جمله عدم تثبیت موقعیت صنعتی و کارگاهی بخش‌های تولیدی وجود دارد، چراکه به واسطه اینکه از گذشته ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته و در حریم محدوده حفاظت شده محیط زیست هم قرار داشته‌اند، توسعه این شهرک‌ها دچار مشکلات خاص است.

وی ادامه داد: جهت رفع مشکلات باید زمینه‌هایی برای تثبیت این شهرک‌ها فراهم شود و خط محدوده حفاظت شده در دستورکار قرار گیرد و هم با حفظ موقعیت کاربری بخش‌های تولیدی و صنعتی، برنامه‌ریزی برای آینده داشته باشیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرک‌های صنعتی پردیس از خدمات حوزه‌های بهداشتی و زیست محیطی محروم هستند گفت: شهرداری این شهرک‌ها در حریم قرار دارد و امکان خدمات‌دهی ندارند، از سوی دیگر چون تثبیت نشده‌اند هیچ سازمانی نمی‌تواند خدمات درستی به این شهرک‌ها ارائه کند.

فخاری عنوان کرد: شهرک‌های پردیس جز شهرک‌هایی هستند که در قالب لکه‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و با موافقت رئیس جمهور جز ۳۸ لکه صنعتی مورد تثبیت است تا به شهرک صنعتی تبدیل و بعد ساماندهی شود.‌

وی همچنین بر ساماندهی مسائل زیست محیطی این شهرک‌ها تاکید کرد تا آب‌های سطحی ساماندهی شود.

کد خبر 5931838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha