انهدام یک تانک، سه خودرو زرهی و یک بولدوزر صهیونیست‌ها در غزه

انهدام یک تانک، سه خودرو زرهی و یک بولدوزر صهیونیست‌ها در غزه

گردان‌های عزالدین قسام از انهدام یک تانک، سه خودرو زرهی و یک بولدوزر نظامیان رژیم صهیونیستی با راکت یاسین ۱۰۵ در منطقه «التوام» و اردوگاه «الشاطئ» غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت «یاسین ۱۰۵» در منطقه «التوام» غزه منهدم کرده است.

گردان‌های قسام همچنین از انهدام سه خودروی نظامی و یک دستگاه بولدوزر اشغالگران با راکت یاسین ۱۰۵ در اطراف اردوگاه الشاطی در شمال نوار غزه خبر داد.

رزمندگان نیروهای شهید «عمر القاسم» هم اعلام کرد که با گلوله‌های آرپی جی یک نفربر نظامی اشغالگران را که قصد نفوذ به شمال غرب شهر غزه را داشت، هدف قرار دادند.

این تحولات در حالی است که ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام چهارشنبه‌شب طی سخنانی اعلام کرد: ۱۳۶ جنگ‌افزار دشمن به صورت کلی یا جزئی نابود شدند و از روند فعالیت خارج شدند. مبارزان ما جنگ‌افزارهای دشمن را منهدم کردند و بسیاری از نظامیان دشمن را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند. ما با نیروهای زبده خود مشغول عملیات هستیم، به پشت خطوط دشمن نفوذ می‌کنیم و برای نظامیان و تانک‌های آنها کمین می‌گذاریم.

ابوعبیده ادامه داد: تک‌تیراندازهای ما به هدف قراردادن نظامیان اشغالگر ادامه می‌دهند و توپخانه ما استحکامات آنان را مورد هدف قرار می‌دهد. دشمن از درگیری کامل با مبارزان ما پرهیز می‌کند.

وی همچنین گفت: تداوم مبارزه و مقابله مبارزان خود با حمله صهیونیست‌ها در تمامی محورهای عملیات زمینی دشمن را اعلام می‌کنیم.

کد خبر 5934466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha