۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶

امام جمعه آرادان:

مسئولیت جنایت‌های اسرائیل در درجه اول با آمریکا است

مسئولیت جنایت‌های اسرائیل در درجه اول با آمریکا است

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه مسئولیت جنایت‌های اسرائیل در درجه اول با آمریکا است، گفت: ۳۸ هزار تن بمب آمریکایی بر سر مردم مظلوم غزه فرود آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به حملات اسرائیل به غزه، بیان کرد: جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا دل‌های همه را خون کرده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق فرمودند آمریکا شریک اصلی در این جنایت‌ها است و اگر آمریکا نبود و کمک‌ها و تسلیحات کشتار جمعی این کشور نبود، اسرائیل حتی یک هفته در مقابل حماس و محور مقاومت، دوام نمی‌آورد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه این جنایت‌ها در درجه اول از سوی حاکمان سنگ دل و ظالم و سلطه طلب آمریکا است، گفت: خون مظلومان، سِیلی تشکیل خواهد داد و به زودی بنیاد آمریکا و اسرائیل بر باد خواهد رفت.

شریفی نیا ضمن اشاره به سخنان امام حسین (ع) در آخرین لحظات زندگی با برکتشان که به مثابه بشارت به مقاومت کنندگان است، گفت: ایشان فرمودند «بپرهیز از ظلم کردن به کسی که یاور و ناصری جز خدا ندارد» و امروز مردم غزه نیز جز خدا کسی را ندارند.

وی با بیان اینکه فلسطین در برابر اسرائیل تنها است، افزود: مردم فلسطین یاوری جز خدا ندارد و در برابر دشمن جنایت کار که ماشین جنگی خود را در گل فرورفته می‌بیند، ایستاده‌اند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه تا چندی قبل طبق آمارها ۳۸ هزار تن بمب روی سر مردم غزه ریخته شده است، تاکید کرد: جبهه مقاومت و محور مقاومت و ملت با استقامت و شجاع و بسیار صبور و شکور فلسطین همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، حتماً پیروز خواهد شد.

شریفی نیا ضمن اشاره به سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم، بیان کرد: شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران کار بزرگی را برای کشورمان انجام داد و آن هم قدرت بازدارندگی موشکی کشورمان بود اما برخی عناصر بی عرضه اعلام می‌کردند که «دولت» سایه جنگ را از کشور دور کرد!

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این شهید فرمودند ایشان با اخلاص هستند و با همت بلند خود افق‌های بلندی را می‌دیدند و یکی از خصوصیات ایشان مدیریت بود، افزود: شهید تهرانی مقدم درس مدیریت نخوانده بود اما مدیر طبیعی بود.

کد خبر 5935070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha