۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه:

وظیفه مسئولان ایجاد زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور است

وظیفه مسئولان ایجاد زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور است

کرمانشاه- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت: وظیفه مسئولان ایجاد زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شکیبا مهر ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: جلسه امروز برای معارفه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار می‌شود و مدتی بود که خلأ این منصب در فرمانداری وجود داشت.

وی افزود: اسلام آبادغرب دومین شهرستان استان کرمانشاه از لحاظ جمعیت است که علاوه بر ظرفیت منابع طبیعی دروازه کربلا هم هست اما هنوز در جایگاهی که باید قرار نگرفته است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه تصریح کرد: تغییر ۳۲ بخش‌دار، ۲۰ معاون فرماندار و ۶ فرماندار در استان کرمانشاه مدتی است آغاز شده و افرادی برای تصدی این پست‌ها انتخاب و معرفی شدند و بر طرف کردن خلاءهای موجود در پست‌های مدیریت در حال برطرف شدن است.

شکیبا مهر بیان کرد: عدم احراز صلاحیت یکی از دیگر تغییرات قانون انتخابات است و در فرایند ثبت نام افراد باید پنج سال سابقه فرهنگی و یا اجرایی را در سامانه بارگذاری کنند و به دلیل عدم بارگذاری سوابق مدیریتی تعدادی از داوطلبان عدم احراز صلاحیت شدند که با ثبت اعتراض و بارگذاری مدارک می‌توانند مشکل را بر طرف کنند و ما مسئول اجرای مر قانون هستیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه مطرح کرد: تمام ادارات باید تمام ظرفیت خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند و اگر این اتفاق نیفتد خلاف قانون عمل شده است و در بحث سلامت انتخابات هم رأی مردم حق الناس است و تمام اقدامات مدیران رصد خواهد شد و مدیری نباید در فضای انتخاباتی شرکتی داشته باشد و از امکانات دولتی برای انتخاب شخصی استفاده کند و جرم نگاری جز قوانین جدید انتخابات است و با متخلفین برخورد مناسب صورت خواهد گرفت و خدمت صادقانه هم اصلی‌ترین عامل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد بود.

در پایان این جلسه مرتضی احمدی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب معارفه شد که این منصب از اسفند ماه سال گذشته بدون متولی بود.

کد خبر 5943295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha