۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

مسابقه ملی قرآنی «مستورا» در استان البرز برگزار می‌شود

مسابقه ملی قرآنی «مستورا» در استان البرز برگزار می‌شود

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مسابقه قرآنی مستورا، عنوان طرحی است که به موضوع حجاب و عفاف پرداخته و در قالب حفظ موضوعی قرآن کریم ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق از برگزاری مسابقه «مستورا» خبر داد و با اشاره به جزئیات این مسابقه، گفت: مستورا، عنوان طرحی است که به موضوع حجاب و عفاف پرداخته و در قالب حفظ موضوعی قرآن کریم ارائه می‌شود.

وی افزود: این طرح به تبیین ۱۲ آیه از قرآن کریم در موضوع مبانی و چرایی حجاب و عفاف می‌پردازد که در شرایط کنونی جامعه برای طلاب و مبلغان ضروری و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام ولایی‌برحق ضمن دعوت از طلاب و فضلای قرآنی، اساتید، فعالان و کنش گران قرآنی برای اطلاع رسانی این طرح به جامعه، ابراز کرد: این طرح توسط سازمان دارالقرآن الکریم، اجرا می‌شود.

وی همچنین جزئیات برگزاری این مسابقه را تشریح کرد و گفت: مسابقات روزانه (هر روز یک فراز) از ۲۷ آبان تا ۱۲ آذر هرشب، ساعت ۲۰، برگزار می‌شود و به برندگان یک گوشی همراه و ۱۲ جایزه نقدی تقدیم خواهد شد؛ نوجوانان در پیام‌رسان شاد و عموم مردم در پیام‌رسان روبیکا می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: همچنین مسابقه نهایی (همه ۱۲ فراز) نیز از ۱۳ تا ۱۸ آذر برگزار خواهد شد؛ قرعه‌کشی نهایی نیز در روز ۲۰ آذر اجرا خواهد شد و جوایزی همچون ps5 و Xbox و گوشی و دوربین عکاسی چاپ فوری و کوآدکوپتر و ساعت هوشمند و پاوربانک و هندزفری به برندگان اهدا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی هم در راستای این مسابقه برگزار از ۲۷ آبان تا ۱۸ آذر برای سه مخاطب ویژه نوجوان: استاد چیت‌چیان، کنشگران (افراد فعال و دغدغه مند قرآنی و معلمان و …): استاد قاسمیان و عموم مردم: استاد حاج‌ابوالقاسمی با جوایز ارزنده و اعطای گواهینامه در سامانه‌ای مانور برگزار خواهد شد.

کد خبر 5946295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha