۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان خبر داد؛

تشکیل نهاد عملیاتی برای پیگیری چالش‌های کردستان

تشکیل نهاد عملیاتی برای پیگیری چالش‌های کردستان

سنندج_رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان از تشکیل نهاد عملیاتی برای پیگیری چالش‌های این استان خبر دادو گفت: امورآمایش سازمان برنامه و بودجه بدنبال تسهیل عمل‌گرایانه توسعه منطقه‌ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی و برنامه‌ریزی آمایش سرزمینی استان کردستان اظهار کرد: این جلسه در راستای تغییراتی فعالیت‌های سازمان برنامه و بودجه و برنامه‌هایی که در دولت در دست پیگیری است شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه امور آمایش در سازمان برنامه و بودجه تا قبل از تحولات اخیر در حوزه محتوایی و علمی بیشتر فعالیت داشت، تصریح کرد: حال براساس تغییر انجام شده یکی از رسالت‌های این بخش بسترسازی و تسهیل عمل گرایانه توسعه منطقه‌ای است.

محمدی افزود: یکی از چالش‌های موجود در سطح کشور عدم توازن منطقه‌ای است که براساس ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناطق توقعاتی وجود دارد که باید انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان خاطرنشان کرد: جلسه هم اندیشی و برنامه‌ریزی آمایش سرزمینی استان کردستان در واقع مقدمه‌ای برای تشکیل نهاد عملیاتی اجرایی به منظور پیگیری موضوعات مطرح شده است که امید می‌رود خروجی خوبی برای توسعه استان از آن حاصل شود.

کد خبر 5953641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha