۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹

به مناسبت هفته بسیج؛

اولین جشنواره علم و فناوری در نائین برگزار شد

اولین جشنواره علم و فناوری در نائین برگزار شد

نائین_معاونت علچم و فناوری ناحیه مقاومت بسیج نائین گفت: اولین جشنواره علم و فناوری با هدف امیدآفرینی و جریان سازی علمی در شهرستان نائین برگزار شد.

مسعود عبایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین جشنواره علم و فناوری در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی در دوماه آبان و آذرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در چند بخش مجزا برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف امیدآفرینی و جریان سازی علمی در چند بخش کارگاه روانشناسی، شیمی، مسابقه هوش برتر و تجلیل از شرکت کنندگان و منتخبان علمی جشنواره برگزار شد.

معاونت علم و فناوری ناحیه مقاومت بسیج نائین با بیان اینکه در مجموع از ۲۲ نفر از فعالان و برگزیدگان عرصه علم و فناوری در نائین تجلیل شد، گفت: در این جشنواره بالغ بر ۱۵۰ نفر شرکت کننده از دانش آموزان و دانشجویان داشتیم و ۲۵ جلد مقاله و کتاب ارائه و ۳ اثر شامل ۲ مقاله و ۱ کتاب منتخب شدند که آثار منتخب از دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علمیه بوده است.

وی افزود: این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج نائین و پایگاه‌های علمی بسیج در محلات سطح شهرستان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، بسیج اساتید و دیگر ارگان‌ها برگزار شد.

کد خبر 5954818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha