جنایت هولناک صهیونیست‌ها با بیش از ۳۰۰ شهید + فیلم

جنایت هولناک صهیونیست‌ها با بیش از ۳۰۰ شهید + فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود با بمباران شهرک الشجاعیه در شرق نوار غزه بیش از ۳۰۰ فلسطینی را به شهادت رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع فلسطینی از جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و شهادت ده‌ها فلسطینی خبر دادند.

سخنگوی نیروهای امدادی غزه اعلام کرد که در نتیجه بمباران یک مجتمع مسکونی در شهرک الشجاعیه واقع در شرق نوار غزه این مجتمع با خاک یکسان شده است و بیش از ۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

وی تاکید کرد که این مجتمع دست‌کم ۱۰۰۰ نفر ساکن داشته و نیروهای امدادی غزه تلاش می‌کنند تا افراد زیرآوار را نجات بدهند، اما تاکنون موفق به بیرون آوردن پیکر ۶۰ تن از قربانیان این جنایت شده‌اند. این در حالی است که اشغالگران صهیونیست به صورت عامدانه کادر نیروهای امدادی غزه را هدف قرار می‌دهند. منابع فلسطینی فیلمی را در رابطه با حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای امدادی در دیرالبلح منتشر کرده‌اند.

در جنایتی دیگر از ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه حمله به برج‌های حمد نیز ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیدند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره از بمباران یک خانه مسکونی در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد. یک خانه دیگر نیز در اردوگاه المغازی غزه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

علاوه بر این خانه‌ای دیگر در منطقه القراره واقع در شمال شرق خان یونس از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد. در منطقه عسقوله واقع در شرق غزه نیز یک خانه مسکونی دیگر از سوی رژیم جنایتکار صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت. در نتیجه این جنایت‌های وحشیانه چندین فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در نتیجه بمباران خان‌یونس از سوی ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز تاکنون دست‌کم ۸ برج ویران شده است.

همچنین اطراف بیمارستان شهدای الاقصی غزه نیز توسط توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله‌باران شد.

مسجد الروضه در شهر جبالیا نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که رئیس دانشگاه اسلامی به همراه خانواده‌اش در منطقه الفالوجه در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 5955720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha