۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵

دو عکاس چهارمحال و بختیاری نامزد هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

دو عکاس چهارمحال و بختیاری نامزد هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

شهرکرد-احمد تاجی و مریم آل مؤمن دو عکاس استان چهارمحال و بختیاری از نامزدهای نهایی بخش عکس هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «مستندنگاری» و «عکس» به دبیری یاسر فریادرس برگزار شده است.

در بخش عکس این رویداد ۷۷۳ فریم تک عکس از ۱۷۴ عکاس به دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند رسیده که با نظر هیئت داوران، ۲۷ تک عکس از ۲۴ عکاس به بخش مسابقه راه پیدا کردند.

در بخش «مجموعه عکس» نیز از میان ۱۲۵ اثر مجموعه عکس ارسال شده از ۷۱ عکاس، ۱۷ مجموعه عکس از ۱۵ عکاس به بخش مسابقه رسیدند. حسن غفاری، سعید فرجی و مریم کامیاب داوران بخش عکس هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند بودند.

از بین ۲۷ اثر تک عکس انتخاب شده در داوری آثار تک عکس، مریم آل مؤمن عکاس چهارمحال و بختیاری به همراه امیر عنایتی و مجتبی اسماعیل زاد به عنوان نامزدهای دریافت جایزه نخست تک عکس به انتخاب مخاطبان معرفی شده است.

همچنین احمد تاجی برای مجموعه عکس «حنا بندان» از بین ۱۷ مجموعه عکس به همراه سید متین هاشمی و زهرا استاد زاده به عنوان نامزدهای بهترین مجموعه عکس به انتخاب مخاطبان معرفی شده است.

گفتنی است، مراسم اختتامیه این رویداد همراه با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف، روز جمعه ۱۷ آذرماه در شهر کاشان برگزار می‌شود.

کد خبر 5960240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha