۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱

معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع): 

عملیات طوفان الاقصی یک پیش‌دستی و شکست غیرقابل ترمیم را رقم زد

عملیات طوفان الاقصی یک پیش‌دستی و شکست غیرقابل ترمیم را رقم زد

تربت حیدریه- معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: عملیات طوفان الاقصی یک پیش‌دستی و شکست غیرقابل ترمیم را رقم زد و نقشه رژیم موقت صهیونیستی را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسیان صبح شنبه در گردهمایی بصیرتی جهاد تبیین در تربت حیدریه اظهار کرد: در حالی که قبل از این عملیات قرار بود اتفاقاتی رخ دهد که طی یکسال آینده غزه خالی از سکنه شود و کشتار مردم فلسطین نیز قابل پیش بینی بود، عملیات طوفان الاقصی یک پیش‌دستی و شکست غیرقابل ترمیم را رقم زد.

در حوزه سیاسی عادی سازی روابط به کما رفت

وی به محورهای راهبردی دشمن تا قبل از ۷ اکتبر اشاره کرد و افزود: ابتدا قصد داشتند مساله فلسطین را از رسانه‌ها و سرخط خبرها خارج کنند و قبل از عملیات هم ۱۱ تن از فرماندهان ارشد حماس ترور شدند، اما با عملیات طوفان‌الاقصی امروز در تیتر اخبار رسانه‌ها و حتی رسانه‌های اروپایی و آمریکایی موضوع اول و تیتر اخبار مسئله غزه و فلسطین است.

عباسیان به تشریح سه پیامد سیاسی، نظامی و اقتصادی طوفان‌الاقصی اشاره کرد و افزود: در حوزه سیاسی عادی سازی روابط به کما رفت و برخی‌ها رد و برخی نیز سکوت و حتی موضع گرفتند، در عین حال قرار بود که مصر و یک کشور عربی دیگر با عادی‌سازی اعراب فلسطینی را سکنی دهند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: پیامد نظامی در سه محور اطلاعاتی، پدافند هوایی و پیاده نظام و جنگ زمینی مطرح است، در محور اطلاعاتی با توجه به اینکه سازمان موساد در کشورهای دنیا معروف بود که هرکس در ذهن خودش علیه اسرائیل نقشه می‌کشد آنها ذهن خوانی می‌کنند و به قول خودشان رتبه یک سازمان اطلاعاتی دارند، اما دو سال برای این عملیات نقشه و برنامه‌ریزی شده‌بود و آنها متوجه نشدند.

بی‌آبرویی نظامی رژیم جعلی صهیونیستی

وی به بی‌آبرویی نظامی رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و افزود: آنقدر اشتباه کردند به جای اینکه لشکرها را در غزه مستقر کنند ۸ لشکر را در کرانه باختری و یک لشکر در غزه مستقر شدند، از طرفی پدافند هوایی و گنبد آهنین که مدعی بودند هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند پر بزند، اما گنبد آهنین هک سایبری و پنج هزار موشک نیز شلیک شد.

عباسیان اظهار کرد: در جنگ زمینی و پیاده نظام تاکنون ۴۰۰ تانک منهدم شده و صهیونیست‌ها دائم در کمین رزمندگان حماس گرفتار می‌شوند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) به پیامد اقتصادی طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: در صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی نام عسقلان را زیاد می‌شنوید که نام عبری آن اشکلون است، بهترین مکانی است که می‌توانست گلوگاه اقتصادی رژیم غاصب را رقم بزند و ۲۰ سال با کمک کشورهای اروپایی برای زیرساخت‌های آن برنامه‌ریزی کردند اما طوفان الاقصی فاتحه بندر اشکلون را خواند و کمر رژیم غاصب را شکست، چرا که تحقق بندر اشکلون به امنیت این رژیم گره خورده‌بود.

وی افق آینده رژیم صهیونیستی را مملو از ابهام دانست و گفت: این رژیم در طوفان‌الاقصی شکست جدی خورده و بعید است به این زودی‌ها بتواند ترمیم و برگردد و از طرفی جریان تندرو نتانیاهو حاکم است و چنانچه استعفا بدهد به خاطر فساد مستقیم راهی دادگاه می‌شود و قطعاً محکوم است

رسالت امروز اقشار مختلف جامعه آگاهی و بصیرت است

عباسیان آوارگان رژیم صهیونیستی را از چالش‌های مهم نتانیاهو عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۶۰۰ هزار صهیونیست آواره هستند و این در حالی است که فلسطینی‌ها به این موضوع عادت دارند اما آوارگان صهیونیست دائم به نتانیاهو فشار می‌آورند تا جنگ را خاتمه بدهد.

معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) رسالت امروز اقشار مختلف جامعه را آگاهی و بصیرت عنوان کرد و افزود: باید از نظام مراقبت شود، چرا که دشمن بی‌تفاوت نیست و دنبال منفعل سازی و مأیوس کردن مردم است تا در ایام الله‌ها و مناسبت‌های ملی مذهبی و بویژه انتخابات مردم بی‌تفاوت باشند و از طرفی نیز مأیوس سازی را هم در دستور کار دارند.

کد خبر 5961422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha