۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۲

هفته پانزدهم سری آ

خانه برای «مورینیو» جهنم شد/ شب دردناک «آزمون» مقابل فیورنتینا

خانه برای «مورینیو» جهنم شد/ شب دردناک «آزمون» مقابل فیورنتینا

تیم فوتبال «آ اس رم» ایتالیا در شبی که هر سه مهاجم خود را به دلیل اخراج یا مصدومیت از دست داد مقابل «فیورنتینا» متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال «آ اس رم» در هفته پانزدهم «سری آ» ایتالیا شامگاه یکشنبه میزبان «فیورنتینا» بود که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید.

تک گل تیم «رم» در این مسابقه را «روملو لوکاکو» در دقیقه ۵ به ثمر رساند و «لوکاس مارتینز کوارتا» هم در دقیقه ۶۶ برای «فیورنتینا» گلزنی کرد. در این مسابقه همه چیز برای رم خوب آغاز شد و شاگردان «مورینیو» در دقیقه ۵ موفق شدند به وسیله «لوکاکو» دروازه حریف خود را باز کنند.

اما در ادامه شرایط برای «رم» تغییر کرد و در دقیقه ۲۵ «پائولو دیبالا» به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و جای خود را به «سردار آزمون» داد. در دقیقه ۶۲ اما سردار آزمون هم دچار مصدومیت شد تا دومین مهاجم این تیم هم با مصدومیت از بازی خارج شود.

در دقیقه ۶۴ «نیکولا زالوسکی» کارت زرد دوم را دریافت کرد تا تیم رم ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد ولی فقط ۲ دقیقه دوام آورد و در دقیقه ۶۶ گل تساوی را دریافت کرد.

تیم ۱۰ نفر «رم» که به دلیل ۱۰ نفره شدن عقب کشیده بود در دقیقه ۸۷ هم «رومئو لوکاکو» را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد تا «خوزه مورینیو» در یک شب جهنمی هر سه مهاجم خود را از دست بدهد.

کد خبر 5963267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha