۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان:

ثبت نام پویش مهر ریاست جمهوری در مدارس کردستان آغاز شد

ثبت نام پویش مهر ریاست جمهوری در مدارس کردستان آغاز شد

سنندج- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: فرآیند ثبت نام پویش مهر ریاست جمهوری در مدارس استان کردستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله طیبی‌راد پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام پویش مهر ریاست جمهوری با موضوع «روایت پیشرفت‌های کشور از نگاه دانش‌آموزان» در مدارس استان آغاز شد

وی افزود: در آئین بازگشایی سال تحصیلی جدید، رئیس جمهور با حضور در جمع دانش آموزان، نام طرح پرسش مهر ریاست جمهوری را به پویش مهر تغییر داد و روند اجرایی آن نیز تغییر کرد.

وی به تفاوت این طرح اشاره کرد و بیان داشت: این طرح ماهیت پوششی دارد و دارای استمرار زمانی است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان پس از جمع‌آوری اطلاعات و تولید آثار خود می‌توانند آن‌ها را به صورت میدانی به نمایش عمومی بگذارند و به روایت آن‌ها بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: دستورالعمل پویش ملی مهر در نظر دارد با اضافه کردن قالب و بستر جدید و تغییر در ملزومات اجرایی طرح، با استفاده از ظرفیت‌های میدانی و روایتگری مستمر دانش آموزان از پیشرفت‌های کشور، کیفیت اجرایی آن را افزایش دهد.

وی به اهداف فراخوان پویش مهر اشاره کرد و ابراز داشت: فراخوان پویش مهر با اهداف جلب مشارکت فعال دانش آموزان، شناسایی علل و عوامل پیشرفت و توسعه کشور ارائه شده است.

طیبی راد تاکید کرد: افزایش حس مسئولیت پذیری مخاطبان، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری، آشنایی با روند جهانی شدن و حفظ هویت ملی و دینی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی به رشته‌های این پویش نیز اشاره کرد و اظهار داشت: رشته‌های پویش شامل پوستر، پادکست، داستان کوتاه، ویدیوکست، سرود، شعر، موشن گرافی، فیلم کوتاه و مستند است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: دانش آموزان علاقه‌مند تا پایان بهمن ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام به سامانه my.medu.ir بخش نورینو مراجعه و از قسمت مسابقات فرهنگی هنری دسته بندی پویش مهر را انتخاب و در رشته مورد علاقه خودشان ثبت نام کنند.

کد خبر 5969618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بردیا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      1 0
      پویش خیلی خوبی هست