۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷

آیین تجلیل از مداحان پیرغلامان و خادمان حسینی مرودشت برگزار شد

آیین تجلیل از مداحان پیرغلامان و خادمان حسینی مرودشت برگزار شد

مرودشت – آیین تجلیل از مداحان، خادمان و پیرغلامان حسینی مرودشت با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، نماینده مردم مرودشت در مجلس، امام جمعه و جمعی از مسوولان و مداحان مرودشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از مداحان، روضه‌خوانان و پیر غلامان حسینی شهرستان مرودشت ظهر شنبه با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی فارس و دیگر سازمان‌ها و تشکلهای فعال در حوزه مداحی در سالن فرهنگیان مرودشت برگزارشد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و حجت الاسلام غلامی معاون فرهنگی وی و سخنرانی اسماعیل سیاوش‌پور دادستان عمومی و انقلاب دادگستری مرودشت از جمله بخش‌های این رویداد فرهنگی بود که با حضور مدیرکل و معاونین تبلیغات اسلامی فارس و مشارکت اعضای کانون مداحان، سازمان بسیج مداحان، شورای هیئات مذهبی مرودشت و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در ادامه این همایش که با مداحی مداحان شاخص استان همراه بود برخی از مداحان این شهرستان به بیان مسائل صنفی خود پرداختند.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه مرودشت، امام جمعه موقت، مدیر حوزه علمیه مرودشت، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، فرمانده سپاه مرودشت، دادستان و رئیس شورای شهر مرودشت و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیگر مدعوین این همایش بودند.

در پایان این برنامه از خانواده مداحان و پیرغلامانی که در سال‌های اخیر وفات کرده‌اند تجلیل شد و تندیس و لوح یادبودی نیز به مداحان برگزیده این شهرستان اهدا شد.

کد خبر 5980337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha