۱۵ دی ۱۴۰۲، ۲:۰۴

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد:

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در تایباد برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در تایباد برگزار شد

تایباد- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان، با حضور اقشار مختلف مردم در تایباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شریفی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم شهرستان تایباد اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان که به دست عوامل استکبار جهانی به خاک و خون کشیده شدند، با حضور امام جمعه شهرستان تایباد، علمای تشیع و تسنن، مسئولین دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر تایباد برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد افزود: در این مراسم که قاریان ممتاز شهرستان به تلاوت آیات روحبخش قرآن کریم و امام جمعه شهرستان نیز در خصوص جایگاه شهید در اسلام و حقوق بشر در نگاه غربی‌ها به سخنرانی پرداخت.

وی گفت: در این مراسم تجمع کنندگان و حاضرین، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر تروریست، اقدام وحشیانه و تروریستی و ضد بشری استکبار جهانی در فضای معطّر مزار شهیدان کرمان و به شهادت رساندن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و زائران مرقد سردار دل‌ها را در این حادثه غمبار، محکوم کردند.

شریفی بیان کرد: از دیگر بخش‌های این مراسم درخواست حاضران از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی جهت شناسایی و برخورد قانونی و قضائی عاملین و افراد مرتبط با آنان بود.

کد خبر 5985707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha