۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

استاندار چهارمحال و بختیاری:

بازدید مستمر از پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری در دستور کار است

بازدید مستمر از پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری در دستور کار است

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر شد تا زمان بهره‌برداری از راه‌آهن بازدیدها به صورت مستمر  انجام و موانع و مشکلات بر سر راه این پروژه رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری امروز شنبه در بازدید از پروژه راه‌آهن مبارکه، سفیددشت، شهرکرد، اظهار کرد: راه‌آهن ازجمله طرح‌های پیشران استان است که مردم مدت‌ها منتظر اجرایی شدن آن هستند.

وی افزود: در سفر اول رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای این پروژه تخصیص یافت و با تزریق اعتبارات سفر خوشبختانه پروژه در مسیر رشد قرار گرفت و فرایند اجرایی آن سرعت گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۱۵ تونل در مسیر اجرای راه‌آهن استان پیش‌بینی شده است، اکثر این تونل‌ها پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد دارند، همچنین پل‌های زیادی در مسیر وجود دارند که ۹ مورد از آن‌ها جز پروژه‌های مهم محسوب می‌شوند.

حیدری با اشاره به اینکه برای اجرای راه‌آهن چهارمحال و بختیاری در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان ۳۰ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: مقرر شد تا زمان بهره‌برداری از راه‌آهن بازدیدها به صورت مستمر انجام و موانع و مشکلات بر سر راه این پروژه رفع شود تا طرح سرعت گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد افتتاح آن باشیم.

کد خبر 5987208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha