۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷

سرپرست ورزش و جوانان استان کردستان خبر داد؛

تأمین اعتبار بازسای «سالن چند منظوره جانبازان گولان» در سنندج

تأمین اعتبار بازسای «سالن چند منظوره جانبازان گولان» در سنندج

سنندج_سرپرست ورزش و جوانان استان کردستان از تأمین اعتبار بازسازی و بهسازی استخر و «سالن چند منظوره جانبازان و معلولان مجموعه ورزشی ۲۲ گولان» سنندج خبر داد.

آمنه غلام‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تأمین اعتبار بازسازی و بهسازی استخر این سالن ورزشی برای جانبازان و معلولان پس از چندین سال تعطیلی انجام شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های دستگاه ورزش و جوانان و همکاری و حمایت مسئولین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوشبختانه اعتبار مورد نیاز جهت بازسازی و بهسازی استخر سرپوشیده و سالن چند منظوره مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تأمین و بزودی مراحل عملیاتی آن آغاز خواهد شد.

غلام‌ویسی ادامه داد: سیستم گرمایشی و موتورخانه این مجموعه ورزشی در گذشته به دلیل استفاده بیش از ظرفیت، نگهداری غیره استاندارد و همچنین عدم مدیریت مناسب در صرف منابع و درآمدهای آن از مدار خارج و غیره قابل استفاده و نیازمند بازسازی اساسی شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان کردستان افزود: پس از تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان کردستان اکنون اعتبار لازم برای راه اندازی این دو مکان ورزشی تأمین و بزودی فراخوان تعیین پیمانکار جهت آغاز مرحله بازسازی و بهسازی اعلام خواهد شد.

کد خبر 5987955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha