۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

الگوگیری از حضرت فاطمه (س)موجب استحکام بنیاد خانواده می‌شود

الگوگیری از حضرت فاطمه (س)موجب استحکام بنیاد خانواده می‌شود

سنندج_مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بانوان نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارند و باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جلالی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر کردستان؛ با تسلیت شهادت جمع کثیری از هموطنان در گلزار شهدای کرمان و دو شهید عضو هلال احمر و همچنین تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: بانوان نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارند و باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج فرهنگ بردارند.

وی افزود: جایگاه زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و و امروزه نیز جایگاه بانوان به خوبی درک شده است.

جلالی ادامه داد: در ایران اسلامی و به طور خاص در بعد از انقلاب، ما شاهد حضور زنان در نقاط مختلف، در جایگاه و پست‌های مختلفی بوده‌ایم که موجب موفقیت‌های زیادی برای جامعه شده است.

وی به نقش مهم بانوان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و ابراز داشت: حضور زنان در هلال‌احمر کمی متفاوت‌تر است و قابل قیاس با سایر ارگان‌ها نیست.

وی با بیان اینکه در هلال احمر می‌بینیم که بانوان پابه پای مردان در حوادث و برنامه‌ها مختلف حضور دارند، بخشی از این برنامه‌ها را شامل واکسیناسیون کرونا، برنامه‌های متنوع، پست‌های نوروزی، فعالیت‌های امدادی، اربعین حسینی، ایستگاه‌های سلامت و غیره همواره برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: بانوان جمعیت هلال احمر در حوادث‌های طبیعی در عملیات مختلف همچون زلزله، سیل و سایر حوادث غیر منتظره حضور دارند و به مردم خدمت می‌کنند.

وی گفت: عمده برنامه‌ریزی‌ها و کارها در راستای تقویت آمادگی بانوان بوده که همیشه در حوادث و برنامه‌ها بخوبی درخشیده‌اند.

جلالی به وضعیت داروخانه‌های هلال احمر نیز اشاره کرد و بیان داشت: داروخانه در طی دو سال اخیر خدمات خوبی به مردم ارائه نموده و خوشبختانه پیشرفته چشمگیری داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطر نشان کرد: در ایام مبارک دهه فجر سال جاری چند پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5988620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha