۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

استان ایلام در دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل داشته است

استان ایلام در دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل داشته است

ایلام-جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: استان ایلام در دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قدرت کریمیان ظهر روز سه شنبه در مراسم یادواره شهید ایرج میرابی‌زاده که در سالن اجتماعات فنی‌وحرفه ای ایلام برگزار شد، گفت: این یادواره‌ها باعث می‌شوند که به خودمان تلنگری بزنیم و بار دیگر شهدا را یاد کنیم تا ما را به سمت آینده‌ای بهتر هدایت کنند.‌

وی بیان کرد: شهدا برای دفاع از آب و خاک و وطن عازم جبهه‌ها شدند. اما به درجه‌ای از معرفت، ایمان و خودباوری رسیدند که سبب شد تا خداوند آنان را به سمت خودش فرا بخواند.

وی تصریح کرد: شهید میرابی‌زاده برای اینکه خدمت بیشتری به خلق خدا داشته باشد در مناطق مختلف خدمت‌رسانی کرد تا اینکه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل آسمانی شد.‌

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام در دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل داشته و قبل از آغاز جنگ شهدایی را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است.

وی گفت: اگر امروز در جهان حرف برای گفتن داریم و به قدرت بازدارندگی بی‌نظیر رسیده‌ایم و در زمینه‌های مختلف به پیشرفت دست پیدا کرده‌ایم و همه کسانی که برای کشور ما دندان تیز کرده را سر جای خود نشانده‌ایم به برکت خون شهدا است.

وی تصریح کرد: امروز ما مدیون گذشته هستیم و مسلماً نوع رفتار ما آینده را رقم خواهد زد و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که آیندگان ما را خوب قضاوت کنند.

کد خبر 5989784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha