۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه:

حضور حداکثری در انتخابات گامی برای نابودی اسراییل کودک کش است

حضور حداکثری در انتخابات گامی برای نابودی اسراییل کودک کش است

اراک- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات گامی مثبت در راستای نابودی اسراییل کودک کش است.

به‌گزارش خبرنگار مهر، مجید بذرافکن بعدازظهر چهارشنبه در آئین ‏اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار استان مرکزی، اظهار کرد: استان مرکزی در کنار صنعتی بودن، نخبگان بسیاری همچون امیرکبیر تا کاظمی‌آشتیانی و در رأس آن معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را به ایران و اسلام تقدیم کرده است که باید این ظرفیت‌ها به زبان هنر نیز روایت شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جذب و عزم بسیجیان در مسئله انتخابات یک تمام‌کننده است و باید با بهره گیری از ایده‌ها و بااراده قوی رأی دادن را به عنوان ضربه به رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مردم معنا کنیم..

بذرافکن با اشاره به اینکه باید با حضور حداکثری در انتخابات، اسرائیل کودک کش را از میدان به در کنیم، افزود: ایران اسلامی مدل مقاومت را به جهان صادر کرده اما در انتخابات پیش رو مقرر است مدل ساختن را به جهان آموزش دهیم.

وی گفت: انتخابات شبیه غزه محاصره شده و دشمن از هر ابزاری از جمله برجسته کردن فساد اقتصادی و ناامنی در گلزار شهدای کرمان و جنایت در پاسگاه راسک تلاش می‌شود تا مشارکت مردم به حداقل برساند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته فرمودند توده مردم محوریت قرار دارند و نور چشمی‌ها و خاص‌ها جایگاه و قدرتی ندارد که به کشور اعطا کنند، شاید غصه جنگ غزه در تصویر بسیج پاریس و لندن این سوال را در ذهن ما ایجاد کند که چرا این گونه تجمعات در کشور ما تکرار نمی‌شود اما این مدل را برای نفی دشمن به دیگر نقاط جهان صادر کردیم و الهام‌بخش بود.

بذرافکن ادامه داد: اکنون بسیجیان در برابر آوار شبهات و جنگ روانی دشمن همچون بچه‌های حماس و افرادی است که زیر آوار مقاومت می‌کنند و دشمن بازی‌های پیچیده‌ای را در نزدیکی انتخابات در دستور کار خود قرار داده است، بنابراین باید با مدیریت جهادی و آمادگی کامل در مقابل آنها ایستادگی کرد.

کد خبر 5991218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha