۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

دادستان همدان:

هیأت‌های اجرایی و نظارت تخلفات داوطلبان را گزارش دهند

هیأت‌های اجرایی و نظارت تخلفات داوطلبان را گزارش دهند

همدان-دادستان همدان گفت: هیأت‌های اجرایی و نظارت قبل و حین برگزاری انتخابات در صورت مشاهده تخلفات از سوی هر یک از داوطلبان موظف به گزارش آن به دستگاه قضایی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن خانجانی موقر در جمع اعضای سمن همنا (همبستگی ملی نیروهای انقلابی) درباره پیگیری مطالبات مردمی در حوزه راه‌های استان نیز گفت: یک‌ماه پیش تمامی نقاط حادثه خیز استان شناسایی و گزارش جامعی به دادستان کل کشور ارسال شد تا آنان نیز از مسؤولان متولی پیگیر شوند، چرا که به طور عمده مسؤولان استانی کمبود بودجه را علت عدم اصلاح نقاط حادثه خیز برمی شمارند.

وی با بیان اینکه در دادستانی به روی همه مردم باز است، تصریح کرد: ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه به همراه معاونان این دادستانی برگزار می‌شود، اما به طور قطع نمی‌توان این حجم از لوایح مردم را به صورت حضوری رسیدگی کرد، بنابراین مردم می‌توانند لوایح خود را نوشته و در روزهای دیگر تحویل دفتر داده تا پیگیری‌های بعدی انجام گیرد.

خانجانی موقر همچنین در پاسخ به سوالات در حوزه انتخابات عنوان کرد: افراد رد صلاحیت شده می‌توانند با اسناد خود به شورای نگهبان مراجعه، اعتراضشان را اعلام و پیگیری کنند.

وی اعلام کرد: هیأت‌های اجرایی و نظارت قبل و حین برگزاری انتخابات در صورت مشاهده تخلفات از سوی هر یک از داوطلبان، موظف به گزارش آن به دستگاه قضائی برای پیگیری‌های حقوقی هستند و در این رابطه با رویکرد برگزاری انتخابات سالم هیچ گونه مماشاتی با فرد متخلف نخواهیم داشت.

در این جلسه اعضای همنا برخی از مشکلات موجود در سطح استان از جمله نقاط حادثه خیز، ترافیک و برخی ناهنجاری‌های اجتماعی به مانند بی حجابی را مطرح و دادستان همدان پاسخگوی سوالات آنان شد.

کد خبر 5997112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha