۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۸

رییس ستاد انتخابات البرز خبر داد؛

راه اندازی دو کانال تلویزیونی برای تبلیغات داوطلبان مجلس در البرز

راه اندازی دو کانال تلویزیونی برای تبلیغات داوطلبان مجلس در البرز

کرج- رییس ستاد انتخابات استان البرز از راه اندازی دو کانال تلویزیونی برای تبلیغات و طرح برنامه‌های داوطلبان مجلس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری ظهر شنبه در حاشیه جلسه وبیناری ستاد انتخابات در وزارت کشور با رؤسای حوزه‌های انتخابیه، معاونان سیاسی فرمانداری‌ها و کمیته‌های ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری در تحقق چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت نصب العین در فرایندهای اجرایی انتخابات قرار دارد، گفت: با توجه به اهمیت رویداد مردمی انتخابات، تمامی مسؤولان موظف هستند شرایط را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به راه اندازی دو کانال تلویزیونی در استان البرز جهت طرح برنامه‌های داوطلبان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: داوطلبان طبق برنامه زمان بندی می‌توانند در موعد قانونی تبلیغات، ضمن حضور در برنامه‌های پیش بینی شده به طرح برنامه‌های خود بپردازند. به منظور افزایش امنیت در زمان انتخابات این مهم در اولویت نیروی انتظامی استان قرار گرفته است. انتخابات مربوط به یک حزب و گروه خاص نیست و متعلق به همه است و مجریان باید زمینه را برای حضور حداکثری فراهم کنند.

کد خبر 5999727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha