۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

تلاش دشمن تضعیف الگوی انقلاب اسلامی است

تلاش دشمن تضعیف الگوی انقلاب اسلامی است

سنندج- فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمن برای تضعیف الگوی انقلاب اسلامی تلاش می‌کند و در مقابل رمز موفقیت ما در مقاومت، مقابله با همه جریان‌ها و خدمت خالصانه مسوولان به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان الله گشتاسبی پیش از ظهر یکشنبه در ششمین اجلاس مجمع بسیجیان استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در جان و دل مردم رقم خورده و در تمام مقاطع مختلف حاضر و در تمام میدان‌های کشور ظرفیت بسیج پشتوانه نظام بوده است.

وی اذعان کرد: در حقیقت برنامه‌های مجمع بسیجیان حاصل تلاش این نهاد انقلابی است که می‌تواند در راستای خدمات‌دهی و پیشرفت برنامه‌ها و اهداف نظام در کشور و استان مؤثر باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: بسیج یک تفکر ناب است که از انقلاب حمایت کرده و همه ظرفیت و توانش را برای حل بحران‌های کشور و پیروزی کشور استفاده کرده است.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: بسیج حقیقتاً به عنوان نمادی برای همه ملت‌های آزاده و اسلامی شکل گرفته است و پای ثابت تمام پیشرفت و موفقیت‌های انقلاب است.

وی اذعان کرد: حاصل نگاه و نگرش امامین انقلاب فرهنگ بسیج است که بین آحاد مردم، مسؤولان و صنوف مختلف قابل لمس و قابل قبول است.

بسیج انقلاب اسلامی را با موفقیت از شرایط سخت رهانده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بسیج منشأ تلاش است و تفکر بسیجی حاکم بر همه زوایای توسعه‌ای کشور است که با یک مرور تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی در همه حوادث و بحران‌ها که دشمنان پشت پرده آن بودند، بسیج توانسته انقلاب اسلامی را با موفقیت از شرایط سخت نجات دهد.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های فرهنگ بسیج حضور آحاد مردم در قالب نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله نابرابر در برابر ۳۵ کشور در همان آغازین روزهای انقلاب بود.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه آمدند و در این جریان بزرگ و جبهه قرار گرفتند و همزمان با حضور در جبهه‌های جنگ، مدافعان از خاک خود بودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، دین اسلام، فرهنگ و ارزش‌های غنی که برای آن خون‌ها دادیم، حفظ شده است.

برتری ایران در عرصه‌های مختلف جهانی ارمغانی از حماسه‌آفرینی شهدا است

سردار گشتاسبی عنوان کرد: امروز در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و نظامی در منطقه و حتی جهان برتری داریم که ارمغانی از حماسه آفرینی شهدا است.

وی بیان کرد: روحیه، تفکر، فرهنگ و مؤلفه‌های شهادت را ما در عملیات‌های مختلف توسط بزرگانی چون سردار سلیمانی دیدیم که باید همین نسل را به فرزندانمان هم منقل کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: مردم کردستان یکی از استان‌های پیروزمند و پیشرو در ایثارگری‌ها بوده و با همه کمبودها جنگ را مدیریت و امروز نیز می‌تواند به فضل خدای متعال، این تفکر را در جامعه نهادینه کند.

وی ادامه داد: دشمن امروز همه تلاش را برای تضعیف الگوی انقلاب اسلامی به‌کار گرفته و در مقابل رمز موفقیت ما در مقاومت، ایستادگی، مقابله با همه جریان‌ها و خدمت خالصانه توسط مسؤولان به مردم است.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: دولت باید بپذیرد که هر وقت، نگاهش را به فرهنگ بسیج و رشد و میدان دادن به بسیج معطوف کرده، موفق عمل کرده است.

کد خبر 6000413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha