۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

نصب بزرگترین درخت سازه فلزی دنیا در میدان امام (ره) تویسرکان

نصب بزرگترین درخت سازه فلزی دنیا در میدان امام (ره) تویسرکان

همدان-سخنگوی شورای اسلامی تویسرکان از نصب بزرگترین درخت سازه فلزی در میدان امام شهرستان تویسرکان خبر داد.

محمد مهرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه المان میدان امام شهرستان تویسرکان شامل دو بخش است یک بخش که تصویر امام راحل در ۴ طرف میدان نصب شده است و بخش دیگر المان سازه و فلزی که به ارتفاع ۵/۵ متر و بلندترین درخت سازه فلزی در دنیا خواهد بود.

وی یادآور شد: این درخت به گونه‌ای نماد انقلاب و امام است که رکن و بدنه اصلی انقلاب اسلامی است و هر کدام از برگ‌ها نماد یکی از شهداست. این درخت توسط یکی از جوانان خلاق تویسرکانی ساخته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه این درخت در اولین فرصت و شرایط مناسب در میدان امام جانمایی خواهد شد افزود: در نصب این درخت مخالفت و موافقت وجود دارد ولی ما طبق وظیفه نظر اکثریت مردم تویسرکان را اساس کار خود قرار داده‌ایم.

مهرزاد تصریح کرد: این طرح جلوه بصری نامطبوعی را ندارد و برخی در نصب این المان با اهداف سیاسی و جناح بازی شده و سعی در تخریب این کار بزرگ دارند ولی مطمئناً بعد از نصب این المان رضایت عمومی حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همانگونه که همه ما می‌دانیم میدان امام (ره) همدان، موزه‌ای است که در آن طراحی شده است و این المان در فرهنگ مذهبی ما جای ندارد و هیچ گونه نماد یا نامی یا نگاره ای از امام رحمه الله علیه در آن وجود ندارد ولی همچنان به نام امام شناخته شده و خواهد شد، در طراحی المان میدان شهرستان تویسرکان سعی شده همه جوانب در نظر گرفته شده است.

سخنگویی شورای تویسرکان در پایان با بیان اینکه در میدان امام شهرستان تویسرکان این درخت در کنار تصاویر حضرت امام خمینی (ره) نصب خواهد شد. خاطر نشان کرد: همه ما خود را مدیون حضرت امام خمینی (ره) و اندیشه‌های ایشان میدانیم و با تمام وجود سعی بر آن داریم که نام ایشان بر بلندای عالم طنین انداز شود.

کد خبر 6002611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha