۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۵۷

عبدولی با مهر مطرح کرد؛

پشت پرده اخراج ۲۱ فرنگی‌کار از شرکت فولاد

پشت پرده اخراج ۲۱ فرنگی‌کار از شرکت فولاد

سعید عبدولی مربی تیم کشتی فرنگی «گروه ملی فولاد» پس از اخراج ۲۱ کشتی‌گیر از شرکت فولاد گفت: متأسفانه کشتی‌گیران از حضور در شرکت امتناع کردند و همین موضوع باعث ناراحتی و دلسردی مسوولان شد.

سعید عبدولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اخراج ۲۱ فرنگی‌کار از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: شرکت فولاد مردادماه امسال به خاطر حمایت از قهرمانان خوزستانی برای اولین بار در لیگ کشتی فرنگی تیم‌داری کرد و همان زمان هم تعداد زیادی کشتی‌گیر به همراه سه مربی را به استخدام این شرکت درآورد تا به نوعی از آن‌ها حمایت کند، اما در ادامه مشکلاتی به وجود آمد که شرکت حاضر به تمدید قرارداد با کشتی‌گیران نشد.

وی در ادامه به مشکلات پیش آمده گفت: شرکت فولاد از تمامی کشتی‌گیران حمایت کرد. حتی خیلی از کشتی‌گیران از شرکت امتیاز گرفتند اما متأسفانه بعضی از این دوستان از شرایط سوءاستفاده کردند به طوری که اصلاً در شرکت حاضر نمی‌شدند و کاری هم نمی‌کردند. این مسائل باعث شد تا قراردادشان دیگر تمدید نشود. حتی مسوولان شرکت از برخی کشتی‌گیران درخواست کرده بودند که چند روز در هفته در محل کار خود حاضر شوند اما از این کار امتناع کردند.

دارنده مدال برنز المپیک عنوان کرد: حتی زمانی که باشگاه هم افتتاح شد از برخی کشتی‌گیران خواسته شد تا به آنجا بروند و تمرین کنند. حضور آن‌ها باعث می‌شد تا کشتی‌گیران خردسال و نوجوان انگیزه بگیرند، اما متأسفانه این اتفاقات هم رخ نداد و در نهایت مسوولان شرکت هم تصمیم به عدم همکاری گرفتند.

عبدولی در مورد ادامه حضورش در شرکت فولاد گفت: زمانی که مدیرعامل شرکت این موضوع را با من درمیان گذاشت، از او خواستم که من هم در لیست اخراجی‌ها باشم چرا که دیگر دوستان کشتی‌گیر فکر نکنند من باعث این اتفاقات بودم اما مدیرعامل قبول نکرد و گفت موضوع من با سایر دوستان متفاوت است، چرا که من قبل از تیم داری فولاد در لیگ برتر در آنجا استخدام شدم.

وی گفت: با این حال من به شرکت پیشنهاد دادم اگر تصمیم‌شان برای عدم تمدید قرارداد قطعی است، سقف قرارداد کشتی‌گیران را به آن‌ها بدهند تا اگر استخدام هم نشدند به پولشان رسیده باشند. خدا را شکر تا جایی که اطلاع دارم آن پول‌ها پرداخت شد و مشکلی هم وجود ندارد.

کد خبر 6003600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha