۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹

در لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان؛

صنعت چای رودسر مقابل اتحاد فومن به پیروزی رسید

صنعت چای رودسر مقابل اتحاد فومن به پیروزی رسید

رودسر -در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان و از هفته هجدهم این مسابقات تیم صنعت چای رودسر مقابل اتحاد فومن به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان و از هفته هجدهم این مسابقات تیم صنعت چای رودسر مقابل اتحاد فومن به پیروزی دست یافت.

تیم صنعت چای رودسر بازی دو بر صفر باخته نیمه اول را با برد سه بر دو نیمه دوم به پایان رساند تا هر سه امتیاز بازی خانگی را از آن خود کند.

گل‌های تیم فوتبال اتحاد فومن را در این بازی علی مهدی شمسی پور و عماد زیران پور در دقایق ۲۸و ۳۵ نیمه اول وارد دروازه صنعت چای رودسر کردند.

تیم اتحاد فومن در واپسین دقایق نیمه نخست با اخراج یکی از بازیکنان خود ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

اما در آغاز نیمه دوم تیم میزبان بی محابا روی دروازه حریف حملات گسترده‌ای انجام داد تا اینکه در دقیقه ۷۱ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد این گل را آیدین نظر افکن زد و همین بازیکن یک دقیقه بعد گل دوم را نیز با زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه اتحاد فومن کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

اما گل دقایق پایانی وقت اضافی صنعت چای رودسر نیز توسط ابوالفضل نظری زده شد و این بازی سر انجام با برتری ۳ بر ۲ تیم صنعت چای رودسر به پایان رساند تا با این برد ۲۵ امتیازی شود.

«بختیار قنبری» سرمربی تیم فوتبال نونهالان صنعت چای رودسر پس از بازی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نیمه نخست بر خلاف جریان بازی ۲ گل از حریف دریافت کردیم هر چند اعتقاد دارم گل دوم روی دروازه بان ما خطا صورت گرفت.

قنبری افزود: اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیک و تهاجمی کردن تیم، ضمن کنترل و مهار حریف، موفق به زدن گل‌های اول و دوم و حتی گل برتری شدیم.

کد خبر 6005140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha