۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳

رییس سازمان زندان‌ها:

طرح انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها اجرایی می‌شود

طرح انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها اجرایی می‌شود

بوشهر- رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: با استفاده از ظرفیت مولدسازی دارایی‌های مازاد طرح انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی محمدی صبح شنبه در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به تعامل و همدلی واحدهای قضائی و تمام مجموعه‌ها با سازمان زندان‌ها در سراسر کشور اظهار داشت: اجرا طرح‌های دادرسی و پابند الکترونیکی با همکاری و تعامل دستگاه‌های قضائی و زندان‌ها محقق شده که خدمات دادگستری استان بوشهر در این حوزه درخور سپاس است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گره‌گشایی از مشکلات حوزه زندان‌های استان بوشهر با تلاش استاندار و رئیس دستگاه قضا این استان را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات و تخفیفات قانونی و کمک‌های خیرین در آزادی زندانیان یکی از بخش‌های موفق در این استان بوشهر است.

وی از آزادی برخی از زندانیان جرایم غیرعمد و رهایی چند تن از محکومین به قصاص در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر، شورای حل اختلاف زندان‌های استان، مشارکت خیرین و خانواده‌های شاکی امروز چند تن از زندانیان محکوم به قصاص آزاد می‌شوند.

محمدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری خیرین را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان زندان‌ها مولد سازی دارایی‌های مازاد و افزایش ارزش افزوده این دارایی‌ها از برنامه‌ها دارای اولویت این سازمان است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور انتقال زندان‌های داخل و حومه شهرها به خارج از شهرها را از برنامه‌های مهم این مجموعه اعلام و تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت مولدسازی دارایی‌های مازاد طرح انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها اجرایی می‌شود که این مهم در شهر بوشهر مورد توجه قرار دارد.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه اداره کل زندان‌ها در گناوه را ۶۵ درصد دانست و تاکید کرد: با اجرایی شدن طرح مولدسازی دارایی‌های اداره زندان‌های استان بوشهر ضمن تسریع در تکمیل این پروژه طرح‌های مورد نظر اجرا می‌شود.

کد خبر 6005603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha