۹ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۵۴

گفت‌وگوی مهر؛

۴۰۰کرسی آزاداندیشی در استان سمنان برگزار شد/تبیین دستاوردهای نظام

۴۰۰کرسی آزاداندیشی در استان سمنان برگزار شد/تبیین دستاوردهای نظام

سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه رسانه ها در زمینه بیان دستاورد های نظام و امید آفرینی نقش مهمی دارند، گفت: ۴۰۰ کرسی آزاداندیشی در استان برگزار شده است.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد: چهار راهبرد سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند راهبردهای اساسی ما در ستاد انتخابات استان سمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری انتخابات تمهیدات لازم صورت گرفته است، افزود: هیأت اجرایی و نظارت و متصدیان و نمایندگان فرماندار و … آموزش‌های لازم را دیده و استان سمنان آماده برگزاری پرشور انتخابات است.

استاندار سمنان با بیان اینکه برای مشارکت، نشست‌های تبیینی و حتی چهره به چهره با اقشار مختلف در استان برگزار می‌شود، تاکید کرد: روز گذشته همایش بزرگ رأی اولی‌ها در سالن مطهری سمنان برگزار شد که نمونه‌ای از این تلاش‌ها است.

هاشمی با بیان اینکه نشست با معلمان، دانش آموزان، اعضای هلال احمر، معتکفان، اصناف و کشاورزان و … در زمره دیگر تلاش‌های تبیینی در استان بوده است، ابراز کرد: مشارکت قوی در انتخابات اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات نمایش مسئولیت پذیری است، افزود: یکی از مواردی که رسانه‌ها بسیار می‌توانند در آن تأثیرگذار باشند ضرورت‌های انتخابات و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم است.

استاندار سمنان با بیان اینکه اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات صورت گرفته در نظام یکی از مسائلی است که باید بیش از هر زمان به آن تاکید و توجه داشت، گفت: بیان اقدامات مردم را امیدوار می‌سازد.

هاشمی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم بالغ بر ۴۰۰ دیدار گروهی مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم و به عبارت دیگر ۴۰۰ کرسی آزاد اندیشی در استان برگزار شده که مردم مستقیماً و بدون واسطه تمام حرف‌ها و نقدهایشان را بیان کردند و مسئولان هم در رفع آنها اهتمام داشتند لذا این نشان دهنده بالندگی گفتمان در استان سمنان دارد و این موضوع در انتخابات هم با مشارکت بالا نمود پیدا خواهد کرد.

کد خبر 6007552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha