یدیعوت آحارونوت: نظامیان اسراییلی دچار مشکلات روحی، روانی شده‌اند

یدیعوت آحارونوت: نظامیان اسراییلی دچار مشکلات روحی، روانی شده‌اند

یک روزنامه صهیونیستی به مشکلات روحی و روانی نظامیانی که از درگیری‌های نوار غزه برمی گردند اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اذعان کرد که تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست بعد از بازگشت از نوار غزه دچار مشکلات روحی و روانی شده اند.

پیش از این نیز گزارش شده بود که نظامیان صهیونیستی که در حمله به نوار غزه شرکت کرده اند به دلایل مختلف از جمله ایستادگی جانانه نیروهای فلسطینی و مبارزه آن‌ها با عناصر دشمن دچار مشکلات روحی روانی شده اند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش داده بودند که یک نظامی صهیونیست که از نوار غزه برگشته بود به دلیل دیدن کابوس به سمت نظامیان صهیونیست دیگر شلیک کرده بود.

این در حالی است که بعد از گذشت بیش از سه ماه از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه نه تنها اهداف این رژیم در منطقه مذکور محقق نشده بلکه بسیاری از تحلیلگران نسبت به تحلیل رفتن توانایی ارتش هشدار داده اند. در همین رابطه اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با رسانه‌های اسراییلی تاکید کرد که ارتش نمی‌تواند همزمان در دو جبهه مبارزه کند، این در حالی است که حتی در یک جبهه نیز موفق به از بین بردن کامل حماس نشده است.

در همین رابطه روعی لوی رییس شهرک صهیونیستی «نیشر» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی و در نزدیکی مرزهای لبنان در گفتگو با رسانه‌های صهیونیستی تاکید کرد که جنگ در شمال برای اسراییل مانند یک زلزله خواهد بود.

کد خبر 6009042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha